کد خبر: ۱۱۵۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۱

مرد موادفروش شریک خود را کشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرد جوان 30 ساله در یک درگیری بر سر خرید و فروش مواد مخدر، شریک خود را به قتل رساند. 

‌ عصر 5 اردیبهشت امسال پرونده‌ای تحت عنوان قتل عمد و به استناد دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 27 تهران و از طریق کلانتری 108 به‌منظور رسیدگی تخصصی به اداره دهم پلیس آگاهی ارجاع شد. 

مفاد پرونده حاکی از آن بود که عوامل کلانتری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان یک فقره درگیری منجر به قتل در آدرس خیابان هاشمی قرار گرفته‌اند. 

همچنین مشخص شد مأموران کلانتری بلافاصله به محل اعلامی مراجعه و با جسد فردی 39 ساله که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده مواجه شدند. 

بازپرس ویژه قتل، کارآگاهان اداره دهم و کارشناسان بررسی صحنه مرکز تشخیص هویت از صحنه قتل بازدید کردند و در بررسی‌های اولیه هویت مقتول به نام حمید محرز و مشخص شد مقتول فروشنده مواد مخدر بوده و توسط فردی به نام شاهین 30 ساله با انگیزه اختلافات بر سر خرید و فروش مواد مخدر به قتل رسیده است. 

با هماهنگی قضایی، کارآگاهان اداره دهم به محل سکونت متهم واقع در جنت‌آباد اعزام شدند اما قبل از حضور کارآگاهان، متهم با یک‌دستگاه پژو 405 از محل متواری شد. 

با استخراج شماره پلاک خودرو و اعلام مراتب توقیف به مبادی ذی‌ربط نهایتاً اطلاع حاصل شد خودروی موصوف توسط عوامل انتظامی شهرستان مراغه توقیف و متهم قبل از هرگونه اقدام لازم از سوی مأموران آن شهرستان با به جا گذاشتن خودرو از محل متواری شده است. 

با تلاش همه جانبه و مستمر مشخص شد نامبرده در تاریخ 25 آبان به اتهام سرقت که تحت تعقیب کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز بوده توسط عوامل پایگاه هشتم دستگیر شده است. 

با هماهنگی قضایی متهم دستگیر شده پس از رسیدگی به اتهامات سرقت وی در پایگاه هشتم تحویل اداره قتل شد. 

در تحقیقات انجام شده بدواً متهم منکر قتل شد اما با ارائه مستندات و شواهد موجود لب به اعتراف گشود و ضمن اقرار به قتل بیان داشت به اتفاق مقتول در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته و مقتول از پرداخت وجوه حاصل از فروش مواد مخدر به من امتناع کرد و با یکدیگر درگیر شدیم. 

وی افزود: در حین درگیری با وارد کردن چندین ضربه با چاقو به سر ، صورت و بدن وی از محل متواری شدم. بعد از ارتکاب به قتل اقدام به خرید اسلحه کمری کردم و در حین تعقیب و گریز توسط عوامل کلانتری به سوی مأموران تیراندازی و یکی از مأموران را هم مجروح کردم. 

عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به این که متهم به علت تعدد جرائم و اتهامات از سوی مراجع مختلف قضائی و انتظامی تحت تعقیب بوده رسیدگی به تمامی اتهامات وی در جریان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین