کد خبر: ۱۱۵۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۶
رازگشایی از 2 جنایت در دادسرا

عامل قتل 2 نفر، راز جنایت‌های خود را فاش کرد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: عامل قتل 2 نفر در دادسرای جنایی، راز جنایت‌های خود را فاش کرد. 

به گزارش «جام‌جم»، در یکی از روزهای آبان امسال فرزندان مرد 54 ساله‌ای با حضور در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران با ارائه شکایتی عنوان کردند، پدر آنها برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته و تلاش برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است. 

در پی این شکایت دستور قضایی از سوی دادیار سلیمانی صادر و پرونده برای تحقیقات به شعبه 11 پلیس آگاهی تهران ارجاع شد. 

با شروع تحقیقات از سوی ماموران مشخص شد از تلفن همراه مرد گمشده پیامک‌هایی به خانواده‌اش ارسال می‌شود مبنی بر این‌که وی به قصد ملاقات با چند سرشاخه شرکت هرمی عازم شیراز شده است و در مرحله بعدی پیامک‌های متفاوت با پیام‌های قبلی به بستگان مرد گمشده فرستاده می‌شود. 

قاتل در دادسرا 

با جمع‌بندی این اطلاعات و تحقیقات بعدی، چند نفر به‌عنوان مظنون به دادسرای جنایی احضار شدند که در میان این افراد جوان 20 ساله‌ای به نام حمید اظهارات متناقضی را عنوان کرد که در ادامه تحقیقات سرانجام بعدازظهر روز گذشته وی راز قتل مرد گمشده را فاش کرد. 

متهم در تحقیقات مقدماتی به دادیار سلیمانی گفت: با مرد 54 ساله به صورت اتفاقی آشنا شدم و پس از بدهی 6میلیون تومانی به وی، برای این که طلبش را پرداخت نکنم، با این مرد قرار ملاقات گذاشتم تا او را به قتل برسانم. 

وی اضافه کرد: وقتی مقتول در محل قرار حاضر شد، ابتدا با آبمیوه مسموم او را بی‌هوش و سپس خفه کردم. آنگاه با رها کردن جسد در بیابان‌های شهریار و سرقت اموالش، متواری شدم. 

وی اضافه کرد: هر چند روز یک بار به محلی که جسد را رها کرده بودم، سرمی‌زدم و می‌دیدم حیوانات قسمت‌هایی از جسد را خورده‌اند تا این که یک روز وقتی مطمئن شدم جسد قابل شناسایی نیست، دیگر به سراغش نرفتم. 

جنایت دوم 

در پی این اعترافات، تحقیق از متهم ادامه یافت و وی علاوه بر قتل مرد 54 ساله، راز یک جنایت دیگر را نیز فاش کرد. 

متهم در ارتباط با قتل دوم به قاضی جنایی گفت: چندی پیش جوانی را که با او نسبت فامیلی دارم، فریب داده و به بهانه‌ای به خارج از شهر کشاندم تا اموالش را سرقت کنم. 

وی ادامه داد: در میانه راه با او به مشاجره پرداخته و در یک‌لحظه با ضربات چاقو به گردنش، او را به قتل رساندم و جسد وی را نیز در بیابان‌های اطراف تهران رها کردم. 

متهم افزود: در هر دو جنایت پس از سرقت اموال قربانیان، از طریق تلفن همراهشان، برای بستگان آنها پیامک ارسال می‌کردم تا پیگیر مفقود شدن آنها نباشند و... . 

در پی این اعترافات و صدور دستور قضایی، ماموران پلیس آگاهی با عزیمت به بیابان‌های شهریار بقایای جسد مرد 54 ساله را به پزشکی قانونی منتقل کردند. 

با کشف اولین جسد و با توجه به وجود لکه‌های خون دومین مقتول در خودروی متهم، وی اعتراف کرد پس از جنایت، جسد را در بهشت زهرا (س) رها کرده است که تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین