کد خبر: ۱۱۵۹۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۰

دارهای آماده برای ژنرال‌های آمریکایی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به تقاص خون‌های پاک ریخته شده شهیدان به‌ویژه شهید دکتر شهریاری، دارهایی را که مسلمانان برای ژنرال‌های آمریکایی و صهیونیستی برپا می‌کنند، علامت می‌زنیم و مشخص می‌کنیم کدام دار به تقاص خون این شهید بزرگوار برپا شده است.

سردار محمدرضا نقدی در همایش سراسری طلایه‌داران عرصه سلامت که به همت بسیج جامعه پزشکی برگزار شده بود، با تأکید بر این‌که انتقام اقدام جنایتکارانه آمریکا و ایادی‌اش در به شهادت رساندن دکتر شهریاری و مجروح کردن دکتر عباسی را خواهیم گرفت، اظهار کرد: ملت ما سال‌هاست بیدار شده و موجب بیداری مردم ستمدیده جهان گردیده و بزودی استکبارگران را در آتش ظلم خود می‌سوزانند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که آمریکایی‌های خبیث و صهیونیست‌ها فکر نکنند با دانشمند و استاد کشی می‌توانند ملت ما را از مسیر جهاد منحرف کرده و بترسانند، گفت: آن‌ها که با ترفندهای مختلف دانشمندان ما را برای تسلط بر ملت‌ها و ساخت سلاح‌های ضد بشری جذب می‌کردند، امروز به واسطه این‌که نخبگان ما دست رد به سینه آن‌ها می‌زنند، چشمانشان دارد کور می‌شود.

وی با اشاره به این‌که روز به روز عده بیشتری در کشور برای جهاد علمی صف می‌کشند، بیان کرد: در گذشته اگر با استدلال می‌خواستیم تا نخبگان کشور در عرصه علمی وارد شوند، امروز وقتی می‌بینند در این راه شهادت وجود دارد، با اشتیاق کامل و داوطلبانه برای جهاد علمی حاضر می‌شوند زیرا ملت ما عاشق شهادت است، بنابراین اگر آن‌ها تصور می‌کنند با چنین اقداماتی می‌توانند جوانان و نخبگان ما را از جهاد علمی منحرف کنند، کور خوانده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر پزشکان بسیجی در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن گفت: اگر دیروز در جبهه‌های حق علیه باطل شاهد هنرنمایی پزشکان بسیجی همچون شهیدان دکتر رهنمون، چوبکار و فتاحی بودیم، امروز همان پزشکان دوران دفاع مقدس در جبهه دیگری یعنی کمک بی مزد و منت به محرومان در حال تلاشی خستگی‌ناپذیر هستند.

نقدی سپس از ضرورت ترویج هر چه بیشتر چنین فرهنگی سخن گفت و اذعان کرد: بسیج دو رسالت مهم دارد که انگیزه رشد و ترویج فرهنگ بسیجی از جمله آنها است، زیرا برای مقابله با برخی پدیده‌های نامیمون زندگی مانند دریافت و پرداخت زیرمیزی، باعث می‌شود آن بدی‌ها به خودی خود از بین بروند و این کاری بزرگ است.

وی در ادامه با بیان این‌که بسیج جامعه پزشکی سرآمد بسیج‌های تخصصی در کشور است، گفت: ما باید انگیزه و روحیه خدمت به مردم محروم را ترویج دهیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با انتقاد از فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای که به‌منظور قدردانی و ترویج حرکت‌های عاشقانه صورت می‌گیرد، افزود: در این رابطه خیلی هنر کنیم یک همایش تجلیل ترتیب می‌دهیم و با اهدای لوح به تعدادی و پخش آن از تلویزیون کار را خاتمه یافته قلمداد می‌کنیم در حالی که وقتی یک بیمارستان صحرایی در مناطق محروم احداث می‌شود باید پشت صحنه این بیمارستان به صورت مستند به تصویر کشیده و پخش شود و خدماتی که توسط اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی ارائه می‌شود و تحولی که در زندگی آن مریض‌ها انجام می‌شود به تصویر کشیده شود.

وی با یادآوری این نکته که برای ترویج حرکت‌های عاشقانه در زمینه خدمات پزشکی نباید از توجه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس نیز غافل ماند، خاطرنشان کرد: رسالت دوم بسیج استفاده از ظرفیت‌های موجود در بسیج جامعه پزشکی است یعنی باید پتانسیل موجود در بسیج جامعه پزشکی را در مسیر عرصه‌های علمی، تحول در آمایش پزشکی کشور و ترویج بهداشت به بالقوه تبدیل کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین