کد خبر: ۱۱۵۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۸

شكست پرسپوليس، توقف سپاهان و برتری استيل‌آذین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال با شكست پرسپوليس، پيروزي استيل‌آذين و توقف سپاهان و نفت آغاز شد. 

هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال عصر امروز با برگزاری 4 ديدار آغاز شد.

در تبريز تراكتورسازی و پرسپوليس برابر يكديگر قرار گرفتند و تيم ميزبان با گلزنی كرار جاسم در دقيقه 26 از روی نقطه پنالتی توانست پرسپوليس را شكست دهد تا علی دايی چهارمين شكست پياپی خود را تجربه كند. تيم تبريزی پس از 17 سال توانست از سد پرسپوليس عبور كند. 

در اين نيمه خداداد افشاريان، داور بازی به حميدرضا علی‌عسگر، مازيار زارع، حسين بادامكی و هادی نوروزی از پرسپوليس كارت زرد نشان داد. وی در دقيقه 64 كرار جاسم را به علت درگيری با هادی نوروزی از زمين بازی اخراج كرد.

تيم‌های استيل‌آذين و فولاد خوزستان در ورزشگاه دستگردی برابر هم صف‌آرايی كردند كه در اين مسابقه استيل‌آذين با گلزنی سياوش اكبر‌پور در دقايق 34 و 65 از روی نقطه پنالتی، در مقابل تک گل فولاد كه توسط باكاری دياكيته در دقيقه 70 به ثمر رسيد، با نتيجه 2 بر يک به برتری دست يافت. استيل‌آذين با اين پيروزی توانست اولين 3 امتيازی اين فصل را با علی پروين، رئيس سازمان اين باشگاه و محمد خاكپور، سرمربی خود جشن بگيرد.

در ديگر بازی همزمان سپاهان و راه‌آهن شهرری در اصفهان برابر هم قرار گرفتند كه شاگردان تارتار در دقيقه 16 با گل امين متوسل‌زاده از حريف خود پيش افتادند و نيمه اول را با برتری به رختكن رفتند اما در نيمه دوم شاگردان امير قلعه‌نويي در دقيقه 50 توسط جلال حسيني توانستند بازی را به تساوی بكشانند. اين پايان كار نبود و بار ديگر بهادر عبدي در دقيقه 70 از روی نقطه پنالتی گل دوم راه‌آهن را به ثمر رساند ولی سپاهان اجازه نداد اين خوشحالی زياد دوام داشته باشد و در دقيقه 73 توسط محسن بنگر، مدافع خود بازي را بار ديگر به تساوی كشاند و بازی با تساوی 2 بر 2 خاتمه يافت.

ديدار تيم‌های نفت تهران و ملوان بندرانزلی نيز كه در ورزشگاه تختي تهران برگزار شد با تساوی بدون گل به پايان رسيد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین