کد خبر: ۱۱۶۰۸۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۶

هزینه 20 میلیارد تومانی مختارنامه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجزا شدن معاونت امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما، تغییر برخی مدیران، اعلام 20 میلیارد تومان برای ساخت سریال "مختارنامه"، تهیه‌کننده شدن خاله شادونه و نصب بزرگ‌ترین رادیوی جهان در ساختمان شهدای رادیو از نکات خواندنی هفته گذشته سازمان صدا و سیما بوده است. 

محمدحسین صوفی، معاون صدا هفته گذشته در جمع مدیران و برنامه‌سازان شبکه‌های رادیویی توجه به کیفیت و محتوای برنامه‌ها را امری مهم دانست و تأکید کرد باید به دنبال تولید و پخش برنامه‌هایی باشیم که عاری از خرافات و اشکالات محتوایی است.

- زهره سادات هاشمی مدیر باشگاه رادیویی جوان در گفتگویی اعلام کرد یکی از سیاست‌های ما تقدیر از پیشکسوتان رادیو در مراسمی با عنوان "آیین آفرین" است، اما به دلایل خاص، گاهی موفق نشدیم این مراسم را به طور ماهانه برگزار کنیم. هفته گذشته از سرور پاک‌نشان گوینده پیشکسوت رادیو تقدیر به عمل آمد.

- تاجبخش فنائیان عضو اتاق فکر تئاتر تلویزیونی سیما هدف از تاسیس این اتاق را جذب مخاطب خاص و عام به سوی تله تئاتر دانست و گفت: مخاطبان خاص و عام باید از ظرفیت‌های این هنر بین‌المللی استفاده کند. آنچه در حال حاضر تله‌تئاتر از آن رنج می‌برد این است که تماشاگر آن چنان که باید با آن ارتباط برقرار نمی‌کند، حتی اساتید و دانشجویان تئاتر، مخاطب دائمی تله‌تئاتر نیستند.

- حسین سهیلی‌زاده هفته گذشته در گفتگو با خبرگزاری‌ها اعلام کرد مجموعه تلویزیونی "سراب" را برای شبکه یک کلید زده که 70 درصد از بازیگران آن غیر چهره و بیشتر دانشجو هستند. البته خبر این مجموعه به صورت کامل از طریق روابط عمومی شبکه یک در اختیار خبرگزاری‌ها گذاشته نشده است.

- شعله شریعتی، فیلمنامه‌نویس مجموعه "خانه بی‌پرنده" در گفتگو با خبرگزاری مهر تاکید کرد در این سریال سعی داشته دیالوگ‌ها روان باشد تا برای مخاطبان جذابیت لازم را پیدا کند و از سوی دیگر کارش را با گذاشتن فلاش بک در این پروژه راحت نکرده است.

- فقیه سلطانی، بازیگر در گفتگویی اعلام کرد با بیان اینکه از زمانی که بازیگری را شروع کرده است، فیلم و سریال تاریخی کمی در کارنامه‌ خود دارد، اما امیدوار است از این پس در کارهای تاریخی بیشتری بازی کند.

- بزرگ‌ترین رادیوی جهان که طرحی برگرفته از رادیوهای قدیمی است، در ساختمان شهدای رادیو نصب شد.

- محمد آقازمانی، مدیر گروه ورزش شبکه سه در گفتگویی درباره‌ انتقاد برخی باشگاه‌ها به نحوه‌ی گزارش‌ گزارشگران سیما، اظهار کرد: من مرتب روی کار گزارشگران سیما نظارت می‌کنم و در جلسات مختلف عملکرد آنها را مورد بررسی قرار می‌دهم، اما تاکنون گزارشی را که بتوان از آن بوی تخریب استشمام کرد، مشاهده نکرده‌ام.

وی ادامه داد:اعتراض به گزارش‌های ورزشی همیشه وجود داشته است، اما سوء‌تفاهم‌ها معمولا با گفت‌وگو حل شده است. من از مدیران محترم باشگاه‌ها تقاضا دارم تا موارد ابهامشان را دقیقا مطرح کنند تا ما بررسی کنیم. در صورت بروز تخلف قطعا برخورد می‌کنیم.

- سری جدید برنامه‌ "دیروز، امروز، فردا" با اعمال تغییراتی و اضافه شدن محمدحسین رنجبران به عنوان مجری جدید در کنار وحید یامین‌پور از شبکه سه به روی آنتن رفت.

- رضا استادی، روابط عمومی سریال "مختارنامه " اعلام کرد هزینه‌ سریال تاکنون 20 میلیارد تومان بوده که برای 40 قسمت آن هزینه شده است.

- ملیکا زارعی (خاله شادونه) تهیه‌کننده شد. او مجموعه "خانه باحال خان" را برای شبکه آموزش تهیه می‌کند.

- بابک نظری، کارگردان انیمیشن "شکرستان" ضمن گلایه از بی‌توجهی مدیران به انیمیشن اعلام کرد چهار قسمت از این مجموعه به صورت نسخه سینمایی به زودی روی پرده سینماهای فرانسه و چند کشور اروپایی دیگر می‌رود.

- طبق آخرین تحولات انجام شده در صداوسیما معاونت امور مجلس و استان‌های صداوسیما به دو بخش جدا و با اهداف و فعالیت‌های جداگانه تقسیم شده است. معاونت استان‌ها مانند سابق توسط کیومرث طهماسبی اداره می‌شود و معاونت مجلس به زیر مجموعه حوزه قائم مقام ریاست صداوسیما منتقل شده که توسط سیدرمضانعلی موسوی مقدم اداره می‌شود.

-علی اصغر جعفری که پیش از این مدیر کل حوزه ریاست سازمان صداوسیما بود، به‌جای مهدی فرجی رئیس بسیج سازمان صداوسیما شد. همچنین رضا شاکری جایگزین جعفری در مدیریت کل حوزه ریاست سازمان صداوسیما شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین