کد خبر: ۱۱۶۱۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۶
به مدت 5شب برگزار می‌شود:

برنامه مراسم عزاداری حضرت ابا‌عبدالله الحسین(ع) با حضور مقام معظم رهبری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، برنامه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا‌عبدالله الحسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) را اعلام کرد. 

همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، امسال نیز همچون سال‌های گذشته مجلس عزاداری در حضور مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد. 

این مراسم از هفتم تا یازدهم محرم 1432 برابر با دوشنبه 22 آذر 89 تا جمعه 26 آذر 89 همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی (ره) واقع در خیابان فلسطین، تقاطع آذربایجان، برگزار می‌شود. 

بنابراین خبر، هر شب قبل از نماز مغرب و عشاء احکام شرعی توسط حجت‌الاسلام فلاح‌زاده بیان می‌شود. 

در این اطلاعیه از عموم مردم عزیز و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام دعوت شده، در جهت حفظ شعائر دین و عظمت اسلام در این مراسم شرکت کنند.

برنامه‌ی این مراسم به شرح زیر عنوان شده است:

شب اول: دوشنبه 22 آذر 89 مصادف با 7 محرم 1432 قبل از منبر قرائت قرآن با صدای کریم منصوری، سخنران حجت‌الاسلام پناهیان با مداحی منصور ارضی و حسین سازور.

شب دوم: سه‌شنبه 23 آذر 89 مصادف با 8 محرم 1432 قبل از منبر قرائت قرآن با صدای حسین اکبری و سخنرانی حجت‌الاسلام علم‌الهدی و مداحی محمد طاهری.

شب سوم: چهارشنبه 24 آذر 89 مصادف با 9 محرم شروع مراسم با قرائت قرآن با صدای مرتضی طاهری، سخنرانی حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی و مداحی سعید حدادیان.

شب چهارم: پنج‌شنبه 25 آذر 89 مصادف با 10 محرم قبل از منبر مراسم قرائت قرآن با صدای مهدی سماواتی و سخنرانی حجت‌الاسلام انصاریان و مداحی محمود کریمی.

شب پنجم: جمعه 26 آذر 89 مصادف با 11 محرم شروع مراسم قرائت قرآن با صدای سیدعلی رضوی و سخنرانی حجت‌الاسلام صدیقی و مداحی مهدی سلحشور.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین