کد خبر: ۱۱۶۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۵

افخمی تهدیدش را عملی کرد

"فرزند صبح" نیستم، خواستم نامم را بردارند!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بهروز افخمی اعلام کرد با توجه به اینکه صداگذاری، دوبله و دیگر مراحل فنی فیلم سینمایی "فرزند صبح" بدون حضور او انجام شده دیگر خودش را کارگردان این اثر نمی‌داند. 

بهروز افخمی درباره اینکه برای فیلم سینمایی "فرزند صبح" که بدون حضور وی مراحل فنی‌اش انجام شده چه تصمیمی دارد؟، گفت: من این اثر را کارگردانی نکردم، چرا که بدون حضور من فیلم صداگذاری، دوبله و مراحل فنی‌اش انجام شده است. وقتی تمام این کارها در نبود من صورت گرفته است، مسلماً فرد دیگری آن را کارگردانی کرده است، نه من. 

وی در ادامه افزود: صدا در فیلم سینمایی "فرزند صبح" مهمتر از تصویر است و قرار بود تمام این کارها با حضور من انجام شود، حتی بخش‌هایی از مراحل فنی این فیلم سینمایی باید در خارج از ایران و در لابراتوار خاصی انجام می‌شد، ولی دوستان بدون من تمام این کارها را کارگردانی کردند. 

این کارگردان درباره اینکه شنیده می‌شود قصد دارید نام خودتان را از تیتراژ این فیلم بردارید؟ توضیح داد: بله، من از دوستان درخواست کردم تا نام من را از این فیلم بردارند. 

افخمی درباره اینکه آیا درخواست خودتان را به صورت رسمی اعلام کردید؟ گفت: من تازه به ایران برگشتم و هنوز درخواست رسمی ندادم، اما در این گفت‌وگو اعلام می‌کنم که فیلم سینمایی "فرزند صبح" اثر من نیست. 

فیلم سینمایی "فرزند صبح" به تهیه‌کنندگی محمدرضا شرف‌الدین درباره زندگی حضرت امام خمینی (ره) است. در این فیلم عبدالرضا اکبری نقش امام (ره) را بازی کرده و فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، هدیه تهرانی، الیکا عبدالرزاقی، آتیلا پسیانی و ... دیگر بازیگران این اثر هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین