کد خبر: ۱۱۶۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۳:۲۰

نرخ تاکسی ها افزایش نمی یابد

آفتاب‌‌نیوز : امير محمود دهلوي با اشاره به آغاز طرح برخورد با سوار كردن دو سرنشين در صندلي جلو گفت: حتي با اجراي اين طرح نيز هيچ راننده‌اي حق افزايش نرخ كرايه‌ها را ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با آنها برخورد خواهد شد.

وي گفت: همزمان با اول مهر و بازگشايي مدارس تاكسيراني به مدارسي كه نيازمند سرويس باشند، خدمات لازم را ارائه مي‌كند.
وي در خصوص تقسيم كرايه نفر پنجم بين ساير مسافران با اجراي اين طرح گفت: اين امر غيرقانوني است و با رانندگان متخلف برخورد مي‌شود.

دهلوي با تاكيد بر اينكه شهروندان نبايد در صندلي جلوي تاكسي با دو سرنشين سوار شوند گفت: راهنمايي و رانندگي نيز طي روزهاي آينده جريمه رانندگان را كه اقدام به سوار كردن دو سرنشين در جلوي خودرو مي‌كنند، آغاز خواهد كرد. مديرعامل سازمان تاكسيراني شهر تهران همچنين از ساماندهي خطوط تاكسي خبر داد و افزود: خطوط تاكسي بر حسب نياز مناطق راه‌اندازي و در مناطقي هم كه خطوط موجب افزايش ترافيك شده جابجا و يا برچيده مي‌شوند.
وي افزود: در همين راستا با تقسيم‌بندي تهران به 10 منطقه جغرافيايي نياز آنها در زمينه تاكسي‌هاي گردشي رفع مي‌شود. مديرعامل سازمان تاكسيراني شهر تهران يادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مي‌توانند آن را با شماره تلفنهاي 33737777 و 33736666 اطلاع دهند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین