کد خبر: ۱۱۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۴:۳۴

جای خالی کودکان در جشنواره فیلم کودک!

آفتاب‌‌نیوز : اين كارگردان گفت: نبود راه‌ها تشويق ، فقدان برنامه‌ريزي، تبليغات مقطعي و بي‌توجهي به‌فعالان‌واقعي جشنواره فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان را به حاشيه رانده است.
جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان همه ساله پاييز دراصفهان برگزار مي‌شود.
حيدرنژاد يادآورشد: نهادهاي مسوول سينمايي همه ساله با نزديك شدن به ايام جشنواره از سينماي كودك يادي مي‌كنند و باپايان آن، پرونده اين گونه سينمايي نيز بسته مي‌شود.
اين كارگردان‌توضيح داد: با تبليغات بدون پشتوانه اجرايي نمي‌توان رويداد موضوعي با رويكرد بين‌المللي برپا كرد و بدون پشتوانه عملي و مخاطب واقعي كمرنگ و بدون اثراست."
وي،ايجاد سازوكار مناسب براي توليد ، عرضه و در نهايت نمايش فيلم‌هاي كودكانه را از وظايف نهادهاي فرهنگي دانست و غفلت از آن را عامل نابودي سينماي كودك برشمرد.
حيدرنژاد كه فيلم "آلبوم" را در نوبت اكران دارد، افزود:اين اثر قراراست مهرماه آتي در گروه سينماي كودك و نوجوان اكران شود.

اين اثر كه پس از فيلم نيمه‌بلند "درسي براي فردا" نخستين تجربه بلند فيلم‌ساز در حوزه سينماي كودك محسوب مي‌شود، با مضموني كودكانه به موضوع هويت اين نسل در جامعه مي‌پردازد.
حيدرنژاد كه همچنين توليد فيلم "رقص در آب" را با مضموني اجتماعي و محوريت جوانان دستمايه كار جديد قرار داده،افزود: طرح اين فيلم در مرحله پيش توليد قرار دارد و فيلمبرداري آن مهرماه در تهران و شمال آغاز مي‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین