کد خبر: ۱۱۶۵۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۳

اجساد 2 نفر دیگر از پناهجویان در سواحل استرالیا پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در ادامه عملیات جستجو برای یافتن افرادی که پس از غرق شدن قایق حامل افراد متقاضی پناهندگی در ساحل یکی از جزایر دورافتاده استرالیا ناپدید شده بودند اعضای تیم جستجو روز جمعه جسد دو نفر دیگر را پیدا کردند. تاکنون 30 جسد مسافران این قایق پیدا شده است.

42 نفر از مسافران این قایق که از این حادثه نجات یافتند می‌گویند تعداد 100 مرد، زن و کودک مسافر این قایق ماهیگیری بودند که روز چهارشنبه در ساحل جزیره کریسمس استرالیا واقع در اقیانوس هند با برخورد به صخره‌ها در هم شکست.

این قایق که حامل متقاضیان پناهندگی بود، از اندونزی راهی این بندر دورافتاده در استرالیا شده بود. مسئول جزیره کریسمس در مصاحبه با رادیو استرالیا گفت یکی از متقاضیان پناهندگی که پیش از این در بازداشتگاه جزیره کریسمس نگه‌داری می‌شد پی برده است که 7 نفر از اعضای خانواده خود از جمله همسرش را در این حادثه از دست داده است. این مقام استرالیایی گفت پسری که از این حادثه جان سالم بدر برده والدینش را از دست داده است.

در این حادثه 4 کودک خردسال، یک دختر و یک پسر، 12 مرد و نه زن کشته شدند. حدود 100 نفر از اعضای نیروی دریایی و اداره گمرک استرالیا در عملیات جستجو برای یافتن حادثه دیدگان در این قایق شرکت دارند هر چند که امید چندانی برای زنده یافتن افراد بیشتری وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین