کد خبر: ۱۱۷۰۷۱
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۲

مادر و 3 دختر خردسالش قربانی اسیدپاشی شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: زن جوان و 3 دختر خردسالش که میهمان یکی از بستگانشان بودند، نیمه‌های شب از سوی زن صاحبخانه هدف اسیدپاشی هولناک قرار گرفتند. 

روزنامه ایران در این باره نوشت: نیمه‌های شب چهارشنبه گذشته، «مریم» 29 ساله که همراه فرزندانش در خانه برادر خود میهمان بود ناگهان با شنیدن صدای فریاد دلخراش «سوختم، سوختم» دختر 8 ساله‌اش - آرزو - از خواب پرید. او ناگهان با چشمان بهت‌زده «طیبه» همسر 26 ساله - برادرش - را بالای سر خود و بچه‌هایش دید. زن جوان که پسر 9 ماهه‌اش را در آغوش داشت لحظاتی بعد ظرف اسید را به سوی خواهرشوهر و دو فرزند دیگر او «آتنا» - یک ساله و نیمه - و «یلدا» - 6 ساله - پاشید.

دقایقی پس از این ماجرای هولناک مرد صاحبخانه که خود را به محل حادثه رسانده بود با کمک امدادگران اورژانس بخش بادرود در استان اصفهان، قربانیان اسیدپاشی را به بیمارستان منتقل کرد. اما به دلیل شدت سوختگی مادر و سه فرزندش به بیمارستانی در کاشان انتقال یافتند.

پزشکان هم پس از نخستین درمان‌ها آنها را به تهران فرستادند. هم‌اکنون مریم و دخترش - آرزو هشت ساله - که به شدت آسیب دیده‌اند، در بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری تهران تحت درمان قرار دارند. اما «آتنا» - یک سال و نیمه - و «یلدا» - شش ساله - پس از درمان و بهبود نسبی مرخص شده‌اند.

گفت‌وگو با همسر و پدر قربانیان اسیدپاشی

«امیر» شوهر «مریم» درباره این حادثه تلخ گفت: من کارمند شهرداری تهران هستم که 12 سال قبل با همسرم ازدواج کردم که ثمره زندگی‌مان سه دختر است. هر از گاهی برای دیدن آنها به خانه برادر همسرم می‌رفتیم. این در حالی بود که عصر سه‌شنبه - روز قبل از حادثه - «مریم» برای دیدن خانواده‌اش همراه 3 فرزندمان راهی «بادرود» شد. بعدازظهر روز حادثه نیز «طیبه» - همسر برادرش و عامل اسیدپاشی - به خانه مادرشوهرش رفت و با اصرار زیاد همسر و فرزندانم را به خانه‌اش دعوت کرد که متأسفانه و در کمال ناباوری این حادثه تلخ رخ داد.

وی درباره انگیزه اسیدپاشی گفت: به‌نظر می‌رسد طیبه دچار افسردگی پس از زایمان شده که دست به این اقدام هولناک زده است.

«امیر» در ادامه افزود: بعد از بستری شدن همسر و فرزندانم، بلافاصله شکایتی علیه «طیبه» مطرح کردیم و او هم‌اکنون با دستور بازپرس بدریان - قاضی دادگاه بخش «بادرود» - دستگیر و زندانی است. البته تاکنون درباره علت و انگیزه اسیدپاشی سخنی به زبان نیاورده است. با این وجود ما همچنان خواستار رسیدگی به موضوع و مجازات عامل حادثه هستیم.

وی درباره وضعیت روحی و روانی «طیبه» و زندگی او نیز گفت: «طیبه» 9 سال قبل با برادر همسرم ازدواج کرد و هم‌اکنون نیز 2 پسر دارند. او در این مدت با هیچ کس اختلافی نداشت. اما از 9 ماه قبل و همزمان با تولد فرزند دومش دچار افسردگی شدید شد به‌طوری که مدتی در بیمارستان بستری بود. حتی یکی از برادران «طیبه» نیز گفته بود که او بعد از ترخیص از بیمارستان قصد خفه کردن برادر دیگرش را داشته که موفق نشده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین