کد خبر: ۱۱۷۳۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۳
انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از نحوه عزل متکی:

این روش‌ها سبب لرزان شدن اعتقاد به کارآیی نظام می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  وزنامه جمهوری اسلامی در بخشی از سرمقاله خود با عنوان«قانون و اخلاق» می‌نویسد: بر فرض صحت همین نظر که عملکرد افراد معزول[متکی وبذرپاش] را ضعیف ارزیابی می‌کند، نکته‌ای که نباید مورد غفلت قرار گیرد این است که چنین شیوه‌هائی برای عزل کردن کارگزاران، عوارض فراتر از اخلاق فردی و جایگاه اشخاص دارد و مستقیماً با اخلاق اجتماعی که با اعتقاد مردم به مکتب گره می‌خورد مرتبط می‌شود.
 
بسیار آسان است که از کنار این قبیل حوادث با سکوت و یا حتی با توجیه عبور کنیم و در جلسات تودیع و معارفه نیز کلمات و جملات شیرینی بگوئیم و بلافاصله نیز توسط طرف مقابل تکذیب شود و رسانه ملی نیز با شگردهای مختلف، از یکطرفه خبر دادن گرفته تا سانسور و طنز، ماجرا را پشت سر بگذارد، ولی در این میان با بدآموزی‌هائی که این برخوردها و روش‌ها دارند چه میتوان کرد؟ جلوی لرزان شدن اعتقاد به کارائی نظام حکومتی دینی را چگونه می‌توان گرفت؟
 
با تلاش‌هائی که بدخواهان با استناد به همین عملکردها برای باز گرداندن تز استعماری جدائی دین از سیاست به جامعه انقلابی ما بعمل می‌آورند چه باید کرد؟ آن‌همه زحمت که امام خمینی برای منزوی ساختن تفکر باطل جدائی دین از سیاست متحمل شدند را چرا اجازه می‌دهیم به آسانی برباد برود؟

انسان‌ها، مؤمنانه سخن گفتن، متعهدانه عمل کردن و حرمت نگه‌داشتن‌ها ستوده است. حاکمیت نظام مبتنی‌بر دین خدا را فقط با عمل به روش پیامبر اکرم می‌توان حفظ کرد و گسترش داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین