کد خبر: ۱۱۷۳۴۶
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۳

معاون سابق متکی تغییر شغل داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدمرتضی بختیاری، وزیر دادگستری، طی حکمی "علیرضا کاظمی‌ابدی" را به عنوان معاون وزیر دادگستری در امور بین‌الملل منصوب کرد.
 
در بخشی از حکم انتصاب کاظمی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب مفید در عرصه‌های مختلف بین‌المللی به موجب این حکم به عنوان «معاون امور بین‌الملل» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از حضرت دوست و استمداد از ذوات مقدسه ائمه معصومین (ع) و بر اساس شرح وظایف مصوب در انجام تکالیف قانونی و در جهت نیل به اهداف تعیین شده در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و سیاست‌های دولت محترم (مهرورزی ـ‌ خدمت‌رسانی بی‌منتبه بندگان خدا، عدالت گستری و پیشرفت مادی و معنوی کشور) به توفیقات عالی نائل آئید.
 
انتظار دارد با توجه به ضرورت حضور مؤثر در عرصه‌های بین‌المللی به‌ویژه در ابعاد حقوقی و قضایی ضمن هماهنگی با قوه ‌قضاییه و معاونت محترم حقوقی رییس‌جمهور و با همکاری مناسب با بخش‌های مختلف وزارت و سایر دستگاه‌های ذیربط در کشور و به طور هماهنگ و منسجم به ویژه با وزارت امور خارجه منشاء برکات و خدمات برای مردم بصیر و ایثارگرمان باشید. 

حوزه بین‌الملل و ایجاد تعامل مناسب با کشورها به ویژه کشورهای دوست و مسلمان جزء سیاست‌های قطعی نظام اسلامی است که با حکمت و عزت ‌باید در پیشبرد آن گام برداشت. از ایزد سبحان توفیقات جنابعالی را مسئلت می‌کنم".
 
لازم به ذکر است "کاظمی ابدی" پیش از این در وزارت امور خارجه در سمت معاون اداره حقوقی، مشغول به خدمت بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین