کد خبر: ۱۱۷۵۶۳
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳

صدور وثیقه 8 میلیارد تومانی برای لیدر اوریف‏لیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دستگاه قضایی برای لیدر شبكه هرمی اوریف‌لیم وثیقه 8 میلیارد تومانی صادر كرد.

یک مقام مطلع در دستگاه قضایی گفت: در جریان رسیدگی به تخلفات و جرائم شركت هرمی اوریف‌لیم، به دلیل حجم شكایات وارده از سوی مالباختگان، برای لیدر اصلی این شبكه 8 میلیارد تومان وثیقه صادر شده است.

وی اظهار داشت: پرونده شركت هرمی اوریف‌لیم در دستگاه قضایی همچنان ادامه دارد. در ابتدا برای این لیدر وثیقه 500 میلیونی تومانی صادر شده بود اما میزان وثیقه به دلیل افزایش شكایات افزایش یافت.

شركت هرمی "اوریف لیم" كه از سوی وزارت بازرگانی غیرقانونی اعلام شده بود، اوایل شهریور سال‌جاری با حكم قضایی دادسرای ویژه ناحیه 31 جرایم رایانه‌ای پلمب شد.

4 نفر از مدیران اصلی شركت اوریف لیم به اتهام 250 هزار فقره كلاهبرداری دستگیر شدند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد مدیران اوریف لیم بیش از 70 میلیارد تومان سرمایه ایرانیان را از طریق سیستم هرمی خود جذب كرده‌اند.

شركت اوریف لیم با استفاده از روش‌های فریبنده هرمی و چاپ تبلیغات خارج از اصول اخلاقی اقدام به فروش محصولات خود می‌كرد. این شركت با استفاده از دختران و زنان جوان بازاریاب تحت عنوان مشاور و با استفاده از حربه‌های شركت‌های هرمی به فروش محصولات خود اقدام می كرد.

شهروندان برای اعلام شكایت علیه این شركت به شعبه دوم دادسرای ناحیه 31 تهران مراجعه كنند. ‌شكات می‌توانند با ارسال مشخصات خود و نام شركت هرمی به شماره 30007362 وقت رسیدگی دریافت كنند.

همچنین شهروندان می‌توانند با ارسال پیامك به شماره 30006082 و نوشتن نام شركتی كه ادعای بازاریابی شبكه‌ای دارد، قانونی یا غیر قانونی بودن شركت را مشخص كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین