کد خبر: ۱۱۷۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۵

مهمانپرست: دادگاه رفیق حریری مشروعیت ندارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهمانپرست تاکید کرد: وقتی یک دادگاه بخواهد به عنوان یک ابزار سیاسی مورد استفاده قرار گیرد دیگر مشروعیت خود را از دست می‌دهد. 

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره عدم مشروعیت دادگاه رفیق حریری گفت: وقتی یک دادگاه بخواهد به عنوان یک ابزار سیاسی مورد استفاده قرار گیرد دیگر مشروعیت خود را از دست می‌دهد.

رامین مهمانپرست درباره علت مردود بودن رای دادگاه رفیق حریری گفت: به‌نظر می‌رسد این دادگاه اساسا یک جهت گیری سیاسی دارد و کسانی که موضوعات مربوط به این دادگاه را پیگیری می‌کنند به دنبال کشف حقیقت نیستند.

وی افزود: این دادگاه اهداف خاصی را در دستور کار قرارداده و کمک‌هایی را که دولت آمریکا برای برگزاری آن اختصاص داده، سیاسی بودن این دادگاه را بیش از پیش به ذهن متبادر می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: ضمن اینکه در مراحل قبلی افراد زیادی را در این دادگاه به عنوان شاهد آوردند و مطالب زیاد را مدعی شدند که بعد مشخص شد این مطالب دروغین و کذب بوده است.

مهمانپرست تاکید کرد: وقتی یک دادگاه بخواهد به عنوان یک ابزار سیاسی مورد استفاده قرار گیرد دیگر مشروعیت خود را از دست می‌دهد.

مهمانپرست با اعلام اینکه جریانی پشت سر این دادگاه دست به تحرکات زده و از وجود آن می‌خواهد سوء‌استفاده کند، گفت: دادگاه مذکور هدف اصلی خود را ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی و تضعیف جریان مقاومت قرار داده است.

وی تصریح کرد: مشخص است از این روند رژیم صهیونیستی بیشترین استفاده را می‌برد و کسانی که در منطقه خاورمیانه اهداف شومی را دنبال می‌کنند.

وی درباره آینده جایگاه مقاومت در لبنان و منطقه و گفت: من فکر می‌کنم هیچ کدام از این تحرکات تاثیر منفی به جریان مقاومت نمی‌تواند بگذارد و این هم یک نمونه جدیدی از مقابله با مقاومت مردم این منطقه است که آن را نیز پشت سر خواهند گذاشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین