کد خبر: ۱۱۷۶۳۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۹
نایب رئیس شورای شهر تهران:

ما از آلودگی هوا گلایه مندیم، برای ما اکسیژن را تعریف می‌کنند

انگار کسی به فکر جان مردم نیست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: ما از آلودگی هوا گلایه می‌کنیم دوستان برای ما اکسیژن را تعریف می‌کنند، وقتی از ناایمن بودن ساختمان‌ها می‌گوییم تعریفی از خطر برای‌مان ارایه می‌دهند انگار کسی به فکر جان مردم نیست. 

نایب رئیس شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا طی تذکری به سخنان معاون شهردار که در پاسخ به گزارش شکیب در خصوص مشکلات بافت‌های فرسوده و عدم ایمنی ساختمان‌‌های شهر تنها به گفتن من هم این مشکلات را قبول دارم بسنده کرد، گفت: همه ما اعتراض داریم و اگر مقابل این اعتراض‌ها پاسخ‌گویی وجود نداشته باشد انتقال مشکلات فقط یاس و ناامیدی به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما از آلودگی هوا گلایه می‌کنیم. دوستان برای ما اکسیژن را تعریف می‌کنند. وقتی از ناایمن بودن ساختمان‌ها می‌گوییم تعریفی از خطر برایمان ارایه می‌دهند انگار کسی به فکر جان مردم نیست.

بیادی در تذکر دیگری خواستار توجه به نرخ کرایه‌های تاکسی شد و گفت: در حال حاضر ناوگان اتوبوسرانی روزانه 4 میلیون و 600 نفر را جابجا می‌کند، مترو با 120 کیلومتر پیشرفت تنها یک میلیون و 700 هزار نفر را به مقصد می‌رساند اما تاکسی‌ها براساس آمار روزانه 4 میلیون و 800 نفر را جابجا می‌کند که باید با توجه به تلاش آنها نرخ منصفانه‌ای برای کرایه‌های جدید تعیین شود.

دانشجو در خصوص سخنان بیادی گفت: تاکسیرانی تهران در کشور رتبه اول را دارد و ستاد سوخت کشور نیز از این همکاری کمال تشکر را داشته است. همچنین آمار ارایه شده در خصوص جابجایی مسافران تاکسی تقریبی است زیرا برای آنان طول متوسط خطوط 3 کیلومتر در نظر گرفته شده است که در حقیقت تمام خطوط از لحاظ طولی مساوی نیست.

همچنین در جلسه امروز شورای شهر طرح ساماندهی، تجدید حیات و تجهیز بازار شهر تهران بررسی شد که پیش‌بینی شد که وضعیت تامین زیرساخت‌های شهری از قبیل هدایت فاضلاب و آب‌های زیرزمینی و تامین منابع انرژی و روش‌های اجرایی مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در این منطقه در طرح مورد توجه قرار گیرد.

در انتها شورا به این دستورالعمل رای داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین