کد خبر: ۱۱۷۶۸۷
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۲

ارضی: مقداری از حرف‌های مشایی، اندیشه‌های خود احمدی‌نژاد است

مشایی خیلی نامرد است، حتی با دشمنان بیرونی هم همدست است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: منصور ارضی در حسینیه صنف لباس‌فروش درخصوص حرف‌های جدید رییس دفتر رییس‌جمهوری گفت: دیروز بعضی‌ها در اهانت به مراجع معظم تقلید می‌گفتند: «مگر ما میمون هستیم که تقلید کنیم» و امروز نیز این آدم (مشایی) می‌گوید که علما موسیقی را نفهمیده‌اند و می‌گویند که حرام است. این مشایی بدتر از سلمان رشد است. او خیلی نامرد است. کارهایی می‌کند که واقعا ناپسند است. خدا می‌داند که نیت او چیست! حتی با دشمنان بیرونی هم همدست است.
 
به گزارش صراط‌نیوز، وی تأکید کرد: متأسفانه مقداری از حرف‌های مشایی، اندیشه‌های خود رییس‌جمهور است.

این ذاکر اهل بیت در ادامه در خصوص کج فهمی بعضی روحانیون از دین گفت: بعضی ها بجای آن که دستگاه امام حسین‌(ع) را تعمیر و تقویت کنند، دارند تخریب می‌کنند. مثلا اینکه مسابقات کشتی، فوتبال، شنا و ... از تلویزیون پخش می‌شود که نیمه برهنه هستند، و برهنگی‌هایی که متأسفانه در اجتماع هست، به اینها اعتراض نمی‌کنند آن وقت به سینه‌زنان امام حسین‌(ع) که به دور از نامحرم لخت می‌شوند و سینه می‌زنند، اعتراض می‌کنند. این کارشان عین نامردی است. آنها لباس پیغمبر(ع) را دزدیده‌اند.

حاج منصور ارضی با اشاره به مثبت بودن طرح هدفمندی یارانه‌‌ها گفت: این طرح اگر خوب مدیریت شود خوب است ولی اگر نفسانی باشد و بگوییم که ما این کار را کردیم و ما به مردم یارانه می‌دهیم و از برکت ما پول به مردم می‌رسد و ... اگر این‌طور شد، آن وقت این کار (طرح هدفمندی یارانه ها) یک کار فرعونی می‌شود. وی تأکید کرد: باید کارها فقط به قصد قربت باشد نه هوای نفس.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
0
0
آقای ارضی اقتصاد را لطفا به بیانات خود مکدر نفرمایید.شما بفرمایند در صنف خود صحبت کنید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین