کد خبر: ۱۱۷۷۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۲

مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب- سرویس هنری: جعفر گودرزی به‌عنوان مدیر روابط عمومی بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب شد.

به گزارش آفتاب به‌نقل‌از ستاد خبری بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر، در حکم «مهدی مسعودشاهی» مدیرعامل مؤسسه امور جشنواره‌های فیلم و دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خطاب به «جعفر گودرزی» آمده است: نظر به اهمیت و جایگاه ویژه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و با عنایت به تجارب گرانقدر جنابعالی در این خصوص، به‌موجب این حکم، شما را به‌عنوان مدیر روابط عمومی بیست‌‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب می‌نمایم. امید است با تعامل و همراهی مجدانه شما، گام‌های مؤثری به‌منظور تعالی این رویداد فرهنگی برداشته شود. 

«جعفر گودرزی» که امسال در بیست‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان نیز کارنامه موفقی در زمینه مدیریت روابط عمومی از خود ارائه داد، نایب‌رئیس شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران است و در چندین جشنواره به عنوان داور، مدیر ارتباطات و روابط عمومی و مدیر اجرایی فعالیت کرده است. 

وی با بیش از 20 سال فعالیت رسانه‌ای، کار خود را از سال 65 با مجله اطلاعات هفتگی آغاز کرد و به عنوان دبیر تحریریه و سردبیر در عرصه مطبوعات فعالیت داشته است. 

وی چند کتاب نیز با موضوع سینما تالیف کرده است. 

عضویت همکاری با چندین پروژه سینمایی و تلویزیونی در حوزه‌های برنامه‌ریزی و تولید از جمله دیگر فعالیت‌های گودرزی به‌شمار می‌رود. 

سیداحمد میرعلایی مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، از اوایل امسال طی حکمی جعفر گودرزی را به عنوان «مشاور مدیرعامل در امور رسانه‌ای» و «مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی» منصوب کرده است. 

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از تاریخ 16 تا 26 بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین