کد خبر: ۱۱۷۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۷

مقتدی صدر: حوزه علمیه از ویكی‌لیكس حمایت كند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید "مقتدی صدر" رهبر جنبش صدر عراق با صدور بیانیه‌ای كه روز گذشته منتشر شد سایت ویكی‌لیكس را مورد تمجید قرار داد و گفت: انتشار اسناد ویكی‌لیكس ضربه‌ای قوی به ایالات متحده آمریكا وارد كرد. 

به گزارش شیعه آنلاین، سید "مقتدی صدر" در ادامه این بیانیه كه در پاسخ به پرسش برخی هوادارانش صادر شد، افزود: اسناد منتشر شده توسط ویكی‌لیكس فریادی بلند علیه دشمن اسلام و صلح، یعنی آمریكا است.

رهبر جنبش صدر عراق همچنین افزود: آمریكا تلاش كرد با بد نام كرد رئیس سایت ویكی‌لیكس، فضای به‌وجود آمده را بر هم بزند تا به اصطلاح در صحت اخبار و اسناد منتشر شده خلل ایجاد كند و این به معنی آن است كه آمریكا به روح دمكراسی و آزادی اعتقاد ندارد و پایبند نیست و این خلاف ادعای این كشور است.

"مقتدی صدر" در ادامه گفت: البته ما نمی‌توانیم هر آنچه كه توسط ویكی‌لیكس منتشر می‌شود را باور و تأیید كنیم و یا تكذیب و رد كنیم، بلكه باید در ادعاها و اسناد آن تأمل كرد و آن را مورد بررسی قرار داد.

حجة الإسلام و المسلمین سید "مقتدی صدر" افزود: امیدوار بودم كه حوزه علمیه موضعی مثبت در قبال رئیس سایت ویكی‌لیكس اتخاذ می‌كرد تا حمایتی باشد از تلاش‌های ضدآمریكایی وی. بنده همچنین آرزوی دیدار با او را داشتم اما این فرصت به‌دست نیامد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین