کد خبر: ۱۱۷۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۵
در ملاقات با با وزير تعاون

تاکید تابش بر بر رفع تنگناها و محدودیت‌های فراروی بخش تعاونی

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب- سرویس اقتصادی: نماینده اردکان در دیدار با وزیر تعاون با تاکید بر اهمیت نقش و ویژگی‌های بخش تعاونی در سیاست‌های کلی نظام، بر رفع تنگناها و محدودیت‌های فراروی این بخش تاکید نمود.

به گزارش آفتاب، محمدرضا تابش در این دیدار با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به بسط و توسعه بخش تعاونی و ارتقاء سهم این بخش در اقتصاد ملی به 25 درصد و تلاش مجلس و دولت برای تحقق این امر، بر فراهم آوردن امکانات و الزامات لازم در این خصوص تاکید نمود. 

تابش با اشاره به ماموریت‌های مختلف این وزارتخانه در بخش‌های اشتغال، مسکن مهر، سهام عدالت گفت: لازم است در جهت عملیاتی شدن این مأموریت‌ها ابزار وامکانات لازم در اختیار این وزارتخانه قرار گیرد. 

وی وضعیت بخش تعاون در شهرستان اردکان را رو به‌رشد دانست و افزود: با توجه به ظرفیت شهرستان و پتانسیل‌هایی که وجود دارد لازم است توجه ویژه‌ای به طرح‌های تعاونی که منجر به اشتغال می‌شود، به‌عمل آید. 

در ادامه فلاح‌زاده مدیر کل تعاون استان در خصوص وضعیت بخش تعاون در استان و جذب تحصیلات سرمایه در گردش و تعاونی‌های فعال در خصوص مشاغل خانگی گزارشی ارائه نمود. 

سپس کمالی فرماندار شهرستان نیز خواستار توجه ویژه به بخش تعاون شهرستان به خصوص به اجرا درآمدن طرح مشاغل خانگی در شهرستان شد. 

در ادامه فتاحی رئیس اداره تعاون نیز گزارشی از عملکرد وضعیت بخش تعاون شهرستان شامل: پیشرفت پروژه مسکن مهر ، سهام عدالت، تعاونی‌های دانش‌بنیان و فعالیت تعاونی‌های صنعتی، عمرانی وخدماتی ارائه نمودند و همچنین از اجرای طرح مشاغل خانگی در قالب دو شرکت تعاونی در شهرستان اردکان خبر دادند. 

وزیر تعاون نیز با ابراز خرسندی و تقدیر از پیگیری‌های مسئولانه نماینده مردم اردکان و سایر مسئولان استان و شهرستان در جهت پیشرفت بخش تعاون، درخصوص درخواست‌های مطروحه درخصوص رفع تنگناهای این بخش در سطح استان یزد و شهرستان اردکان توضیحاتی را ارائه نمود و نسبت به حل آنها قول مساعد پیگیری داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین