کد خبر: ۱۱۷۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۱:۱۶
شکیب، رئیس کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر تهران:

نرخ‌ جدید کرایه‌ تاکسی‌ها در تهران از هفته آینده اعمال می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: نرخ‌ جدید کرایه‌ تاکسی‌ها در تهران در جلسه امروز شورا تصویب و از هفته آینده اعمال می‌شود. 

حمزه شکیب درباره نرخ جدید کرایه‌ تاکسی‌ها در راستای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها،‌ اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی شهر تهران پیشنهاد خود مبنی بر میزان افرایش کرایه تاکسی‌ها را در قالب لایحه به شورای شهر ارائه کرد ولی نظر نهایی را شورای شهر می‌دهد.

وی با بیان اینکه با در نظر گرفتن بررسی‌های کارشناسانه افزایش 15 درصدی کرایه تاکسی‌ها در کمیسیون توسعه و عمران مصوب شد، تصریح کرد: در جلسه امروز شورا مصوبه مذکور در حضور همه اعضا برای بررسی نهایی مطرح و تصویب خواهد شد.

شکیب ادامه داد: افزایش 15 درصدی کرایه‌ها میزان متوسط این افزایش است؛‌ حداقل افزایش کرایه 11 و حداکثر آن حدود 19 درصد خواهد بود.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با فرمانداری تهران صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بعد از تعیین قیمت، مصوبه را به فرمانداری تهران ارسال خواهیم کرد که بعد از طی شدن این مراحل قانونی از هفته آینده یعنی بعد از نیمه دی نرخ‌ها اعمال خواهند شد.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تهران درباره مرجع تصمیم‌گیرنده نرخ حمل و نقل عمومی،‌ گفت: طبق قانون تعیین نرخ درون شهری حمل و نقل عمومی به عهده شهرداری تهران است ضمن اینکه لایحه شهرداری تهران یکشنبه هفته گذشته به شورا ارسال شده و طی یک هفته بررسی و تعیین آن به طول انجامیده است بنابراین فکر می‌کنم زمان انجام این اقدامات طولانی نبوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین