کد خبر: ۱۱۷۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۹

آلودگی هوا به جدی ترین دغدغه مردم ماهشهر تبدیل شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال‌حاضر عمده‌ترین نگرانی مردم منطقه ماهشهر از وجود آلاینده‌های صنعت پتروشیمی است که در مدت اخیر به حدی زیاد شده که تعدادی از افراد روانه بیمارستان شده اند. 

خلیل حیات‌مقدم اظهار داشت: وجود آلایندگی در این منطقه به‌حدی است که تا کیلومترها خارج از ماهشهر در مسیر جاده‌های آبادان - اهواز و هندیجان این آلودگی مشاهده می‌شود.

وی افزود: در این خصوص تذکرات لازم داده شده اما هنوز اقدام اساسی در این مورد لحاظ نشده و همچنان این معضل پابرجاست.

نماینده مردم ماهشهر اظهار داشت: در مورد تبعیض دولت عدالت محور در راستای عدم اعطای تخفیف به گمرک هندیجان از جمله نارضایتی مردم است و این اتفاق در حالی رخ داده که سایر گمرکات استان خوزستان از این تخفیف بهره مند شده‌اند.

وی افزود: از جمله دیگر نگرانی مردم این ناحیه باید به بحث آب مورد نیاز کشاورزی منطقه اشاره کرد که آب رودخانه منطقه خشک شد و کشاورزی هندیجان را به‌نابودی کشاند و متاسفانه خشک‌سالی های مکرر به این کمبود آب دامن زده است.

حیات مقدم تصریح کرد: هم راستا با خشک‌سالی پدید آمده، متولیان و دست‌اندرکاران صندوق بیمه کشاورزی منطقه نیز با خدعه و نیرنگ عنوان خشک‌سالی را به توفان و تگرگ تبدیل کرده‌اند و این اقدام عاملی شد تا حق و حقوق کمتری به کشاورزان داده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین