کد خبر: ۱۱۸۰۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۲
با حضور نماینده اردکان

روند پیشرفت پروژه زیرگذر اردکان مورد بررسی قرار گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس اقتصادی: با حضور نماینده اردکان روند پیشرفت پروژه عظیم زیرگذر اردکان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت ادامه روند تکمیل این پروژه عمرانی-ترافیکی اتخاذ گردید. 

به گزارش آفتاب، در این جلسه که در دفتر نماینده مردم اردکان برگزار شد و مدیرکل مخابرات استان، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری و روسای ادارات برق و مخابرات اردکان و مدیران شرکت جهادنصر یزد نیز حضور داشتند، نماینده اردکان ضمن استماع گزارشات ارائه شده توسط مدیران پروژه و مسئولان شهرداری اردکان و با تشکر از زحمات و اقدامات انجام گرفته تاکنون اظهار داشت: موقعیت مسیر این پروژه و حوادث تلخ گوناگونی که به‌وقوع پیوست و نگاه به چشم‌انداز آینده شهر باعث شد تا ضرورت احداث چنین پروژه‌ای بیش از پیش احساس گردد. در همین راستا و به دنبال پیگیریه‌ای چندسأله و با رایزنی‌های مختلف انجام گرفته در سطح کشور این پروژه با تامین اعتبار مناسبی آغاز گردید که از دولت محترم و مجموعه حامیان این پرو‍ژه تشکر و قدردانی می‌شود. 

تابش افزود: سرعت انجام این پروژه عظیم به‌گونه‌ای بود که پیش‌بینی می‌شد تا کمتر از بازه زمانی تعریف شده به بهره‌برداری برسد که بروز برخی مشکلات فنی و غیرفنی از سرعت مطلوب آن کاست. 

نماینده اردکان با انتقاد از برخی بی‌تدبیری و اهمال‌کاری‌ها به‌خصوص در چند ماه اخیر و عدم توافق در برخی موضوعات همچون نوع بدنه که باعث از دست رفتن زمان گردید تصریح کرد: با اعتبار جدید تخصیص یافته و در کوتاه‌ترین زمان باید این پروژه تکمیل گردد. 

در ادامه "تابش" در مذاکره با مسئولان مخابرات کشور قول تامین اعتبار بخشی از هزینه‌های جابجایی تاسیسات مخابرات در مسیر پروژه را اخذ نمود و مقررشد از طریق وزارت راه اعتبار منظور شده هر چه زودتر تخصیص یابد همچنین مقرر گردید در هفته جاری عملیات جابجایی این تاسیسات آغاز و زیباسازی بدنه زیرگذر نیز همچون قطعه اجرا شده به‌صورت پنل اجرا گردد. 

همچنین مقوم مدیرکل مخابرات استان یزد نیز در این جلسه گفت: از ابتدای امر و بنا به تعهد این شرکت و قولی که به آقای تابش داده بودیم سعی شد تاسیسات مخابراتی را در اسرع وقت جابجا نمائیم به‌طوری‌که در مرحله اول و با تلاش شبانه‌روزی فیبر نوری مربوطه جابجا گردید. 

وی ادامه داد: درخصوص جابجایی فیبرهای مسی که حجم زیادی از مشترکان تلفن اردکان را شامل می گردد نیز پیگیریهای متعددی انجام شد ولی متاسفانه علی رغم اقدامات انجام گرفته جهت تامین اعتبار این امر که شخص نماینده محترم نیز پیگیر موضوع بودند، فقط به‌دلیل عدم انعقاد تفاهم نامه مربوطه با شهردار وقت، امکان‌پذیر نشد که خوشبختانه این تفاهم نامه در چند روز گذشته با سرپرست شهرداری انجام شده و کابل‌ها و پیمانکار مربوطه نیز مشخص شده و با این قول تامین اعتبار اخذ شده، ان شاء ا.. این امر در کمتر از یک ماه به سرانجام برسد. 

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان نیز با تشکر از همه مسئولان دست اندرکار پروژه بخصوص نماینده مردم اردکان که شروع پروژه و تداوم آن با همت و پیگیری وی میسر گردید از همراهی اعضای شورای شهر جهت مرتفع شدن مسائل پیش رو و تکمیل پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.رزم آور رییس شورای اسلامی شهرستان نیز با تشکر از برگزاری این جلسه که رافع تمامی مشکلات بود بر پیگیری مصوبات جلسه تاکید نمود. 

لازم به ذکر است پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح میدان شهداء اردکان که به‌عنوان بزرگترین زیرگذر استان یزد و یکی از شاخص‌ترین زیرگذر در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب کشور می‌باشد در اوایل بهمن ماه سال گذشته آغاز و هم اکنون با پیشرفت 85 درصدی در حال تکمیل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین