کد خبر: ۱۱۸۰۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۸

سهمیه گازوئیل حمل و نقل عمومی تغییر کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ستاد هدفمندی یارانه‌ها سهمیه گازوئیل حمل و نقل عمومی را اصلاح کرد. 

مهدی غضنفری امروز در حاشیه چهارمین جشنواره پژوهش‌های بازرگانی در پاسخ به پرسشی این خبر مهم را اعلام کرد و گفت: قرار شده است به‌زودی جزئیات این تصمیم اعلام عمومی شود. 

وی با بیان اینکه ستاد هدفمندی یارانه‌ها علاوه بر سهمیه، با افزایش کرایه حمل و نقل عمومی موافقت کرده است، افزود: حمایتها به‌گونه‌ای خواهد بود که به شرکت‌های حمل و نقلی آسیبی وارد نشود. 

وزیر بازرگانی اعلام کرد: تمام مشکلات مربوط با هدفمندی یارانه‌ها هر شب در ستاد هدفمندی یارانه‌ها بررسی و در صورت نیاز، تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌شود. 

پیش از این ستاد هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده بود: سوخت کلیه خودروهای گازوئیل سوز با توجه به نوع و کاربری سهمیه بندی شده و گازوئیل سهمیه‌ای خودروهای گازوئیل سوز به قیمت هر لیتر 1500ریال و گازوئیل غیرسهمیه‌ای به قیمت هر لیتر 3500 ریال تعیین و از طریق کارت هوشمند سوخت قابل استفاده خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
0
0
اين موضوع نشان ميدهد كه قيمتها و سهميه ها چندان هم كارشناسي شده نبوده اند و آقايان گفته اند حالا يه قيمتي يا يه سهميه اي ميگيم اگر اعتراضي شد كه تغييرش ميديم اگر نشد كه هيچ. جدا" اي ولله . خدا عاقبت ما را به خير كند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
0
0
واقعادمشون گرم.تامارو ازنون خوردن نندازن ولكن نيستن.اخه با 60ليترگازوييل ميشه چكار كرد.كارشناس بايد اول بياد يه كاميون سوار شه يه دور بزنه بعد زرزر كنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین