کد خبر: ۱۱۸۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۴

چمران: اصلاً مشاور احمدی‌نژاد نبودم

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: رئیس شورای شهر تهران که نامش در لیست مشاوران برکنار شده احمدی‌‌نژاد اعلام شده بود، گفت: بنده ‌‌مشاور رئیس‌جمهوری نبودم که ‌لغو شده باشد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران که نام وی ‌روز گذشته در لیست ‌14 نفره مشاوران برکنار شده رئیس‌جمهوری اعلام شده بود، با بیان اینکه بنده ‌‌مشاور رئیس جمهور نبودم که لغو شده باشد‌، گفت: احمدی‌نژاد در دولت نهم برای بنده حکم مشاور ‌صادر کرده بود اما به دلیل اینکه طبق مصوبه مجلس، اعضای شورای شهر نمی‌توانند مشاوران رئیس‌جمهور باشند، ‌این حکم خود به خود لغو شد.

وی تصریح کرد: به دلیل مصوبه مجلس، حتی آقای زریبافان و خانم سلطانخواه نیز در دوره شورای شهر دوم از سمت مشاور رئیس‌جمهور کنار رفتند و در شورا ماندند.

عضو شورای شهر تهران در خصوص اینکه آیا در دولت دهم برای شما حکم مشاوره صادر شده بود؟ تأکید کرد که در دولت دهم هیچ‌‌گونه حکم مشاور رئیس‌جمهور برای بنده صادر نشده ‌و اصلاً نمی‌توانسته صادر شود، زیرا کسی که عضو شوراست، نمی‌تواند مشاور رئیس‌جمهور باشد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهور روز گذشته در نامه‌ای از خدمات و همکاری تعدادی از مشاوران خود ازجمله ‌مجتبی رحماندوست، ابوالفضل توکلی‌بینا، محمدرضا اعتمادیان، سید‌کاظم وزیری هامانه، محمد ستاری وفایی، مهدی چمران، محمد رویانیان، علی منتظری، مهدی شهید کلهر، علی‌اصغر زارعی، مهدی مصطفوی، داود دانش‌جعفری، حاج علی‌اکبری و سوسن کشاورز تقدیر و تشکر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین