کد خبر: ۱۱۸۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۶

جشن تولد برای نویسنده "ارباب حلقه‌ها" در ایران!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم بزرگداشت جان رونالد روئل تالکین از نویسندگان شاخص ژانر فانتزی همزمان به مناسبت سالگرد تولد وی در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود. 

به مناسبت سالگرد تولد تالکین آکادمی فانتزی نخستین نشست زمستانی خود را با همکاری "وبگاه آردا" با موضوع بررسی آثار این نویسنده انگلیسی در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌کند.

اولین نشست زمستانی آکادمی فانتزی به مناسبت سوم ژانویه تولد جان رونالد روئل تالکین، به بزرگداشت این نویسنده‌ بزرگ فانتزی اختصاص یافته است که علاقمندان می‌توانند 15 دیماه از ساعت 17 تا 19 در محل انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به نشانی خیابان سمیه، بین فرصت و مفتح، بن‌بست پروانه، پلاک2 مراجعه کرده و رد نشست شرکت کنند.

تالکین سوم ژانویه سال 1892 میلادی در بلومفونتین آفریقای جنوبی به دنیا آمد و دوم سپتامبر سال 1973 میلادی درگذشت. این نویسنده و زبان‌شناس انگلیسی نویسنده کتاب‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها است.

او علاوه بر کتاب‌های یاد شده که معروف‌تر و شناخته‌شده‌تر هستند، آثار داستانی دیگری به نام‌های سیلماریلیون، ماجراهای تام بامبادیل و کتاب دیگری با نام "شهرت پس از مرگ" نوشته ‌است که به رشته ‌افسانه (Legendarium) تالکین می‌پردازد و در اصل یک اسطوره‌شناسی خیالی برای گذشته‌ دور زمین است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین