کد خبر: ۱۱۸۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۸

احمدی‌نژاد: شرایط ظهور امام زمان نزدیک است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احمدی‌نژاد با بیان اینکه عطر تحقق وعده الهی در عالم پیچیده است، گفت که اندیشه ملت‌ها به سرعت به سمت مهدویت و امام عصر(عج) حرکت می‌کند و دنیا در آینده بسیار نزدیک آماده پذیرش حضرت مهدی(عج) می‌شود.

محمود احمدی‌نژاد در سفر استانی هیأت دولت به سمنان، صبر، استقامت، کرامت، بزرگواری و تلاش را از صفات برجسته مردم این استان دانست و گفت: ‌ثمره تلاش و مجاهدت مردم این استان در خدمت ملت ایران و زمینه‌ای برای عزت و سرافرازی ایران عزیز است. 

وی ایمان، پایبندی به انقلاب اسلامی و حضور دائمی در همه عرصه‌ها و موضوعات را از دیگر ویژگی‌های مردم سمنان برشمرد و افزود: خداوند مردم سمنان را از دوست داشتنی‌ترین ملت ایران قرار داده‌ است. 

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود، "ماندنی بودن حق و رفتنی بودن باطل " را از وعده‌های الهی خواند و تصریح کرد: همه عالم در اختیار خدا است و هیچ موجودی در عالم جز خدای یگانه بر همه هستی حاکم نیست و جز قدرت خدا هیچ قدرتی وجود ندارد. 

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه تمام این عالم در یک مسیر روشن کمال در جهت تکامل به سوی خدا در حرکت است، اظهار داشت: همه عالم در مسیر الی‌الله در حال حرکت است و خداوند متعال اراده کرده‌اند که حق پیروز و باطل محو و نابود شود. 

وی با تاکید بر اینکه خداوند در مسیر کمال همه انسان‌ها را در مسیر آزمایش و ابتلا قرار می‌دهد،‌ خاطرنشان کرد: آزمایش از یک طرف باعث رشد انسان‌ها شده و از طرفی دیگر باعث سقوط دنیاپرستان می‌شود. 

احمدی‌نژاد ادامه داد:‌ اگر آزمایش الهی نباشد، صبر، شجاعت، پاکی، ایمان، مهربانی، ایثار و فداکاری شکوفا نمی‌شود. 

احمدی‌نژاد همه انسان‌ها را در معرض آزمایش‌های خداوند دانست و افزود: خداوند در این مسیر سخت، ‌انسان را تنها نگذاشته و اولیا و انبیا را به عنوان پشتیبان مردم قرار داده‌است. 

وی به فرموده خداوند متعال در قرآن کریم مبنی‌بر اینکه "ما یاری خواهیم کرد رسولان خود و کسانی که ایمان آورده‌اند" اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند در این آیه وعده داده است که مؤمنان را در برابر مستکبران یاری دهد. 

احمدی‌نژاد با طرح سؤالی مبنی‌بر اینکه چه کسی از خداوند صادق‌تر است؟ با بیان اینکه خداوند وعده کرده ‌است که حق پیروز است و باطل رفتنی است؛ رمز و راز این پیروزی را صبر و استقامت خواند. 

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه کاروان بشریت به سمت نور و کمال در حرکت است، تصریح کرد:‌ خداوند وعده کرده که عدالت و آرامش ابدی مستقر و تجاوز ریشه کن شود. 

وی با بیان اینکه همه ما باید به وعده الهی مطمئن باشیم، تصریح کرد: "با توکل بر خدا و اتکا به وعده الهی و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی بدانید پیروزی نهایی و آشکار از آن شما است و شکست و خفت از آن دشمنان شما خواهد بود". 

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: عطر تحقق وعده الهی در عالم پیچیده است مبنی‌بر اینکه کسی می‌آید عالم را سرشار از عدالت می‌کند. و پاکان خدا نیز او را یاری خواهند کرد. 

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه بشریت در حال چرخش به سمت آن یگانه هستی است، افزود: ملت‌ها متوجه او شده‌اند، اندیشه ملت‌ها به‌سرعت به سمت مهدویت و امام عصر(عج) حرکت می‌کند. "شما بیش از 32 سال برای او [امام زمان (عج] ایستاده‌اید، نزدیک است و به فضل الهی و در آینده بسیار نزدیک عالم هستی اماده پذیرش امام‌،‌مولای ما، سرور ما حضرت مهدی (عج) خواهد شد. " 

احمدی‌نژاد شرط ظهور حضرت مهدی را استمرار وحدت، صبر و عشق‌ورزی به مولا دانست. 

احمدی‌نژاد ‌‌در ادامه سخنان خود در اجتماع پرشور مردم ‌استان سمنان، اظهار داشت: مطمئنم که ملت ایران با همه وجود مثل همیشه و با ایمان در راه نورانی انقلاب اسلامی ایستاده است و حرکت خود را ادامه خواهد داد و برای توطئه‌ها و طراحی‌های بدخواهان پشیزی ارزش قائل نخواهد بود. 

وی افزود: دشمنان 32 سال تلاش کردند تا پرچم عزت ملت ایران را پائین بکشند اما بعد از 32 سال باید دید که ملت ایران کجاست و آنها در کجا قرار دارند. 

احمدی‌نژاد ادامه داد: امروز مردم بعد از 32 سال آگاه‌تر، مؤمن‌تر، انقلابی‌تر، شجاع‌تر و مصمم‌تر از گذشته پای انقلاب ایستاده‌اند و پرچم انقلاب را هیچگاه زمین نخواهند گذاشت. 

احمدی‌نژاد گفت: امروز دشمن در همه عرصه‌ها در بن‌بست قرار گرفته‌ و در حال شکست خوردن و نابودی است. 

وی اظهار داشت: حدود 9 سال قبل دشمنان وارد خاورمیانه شدند و قصد کردند تا نام و فرهنگ ملت ایران را از روی زمین بردارند اما امروز بعد از 9 سال دشمن در همه عرصه‌ها رو به نابودی قرار گرفته است و می‌بینیم که حتی با مردم خود نیز رابطه بدی دارد. 

احمدی‌نژاد ادامه داد: امروز ملت دولت‌های استکباری میلیون میلیون وارد خیابان می‌شوند و اعتراض خود را بیان می‌کنند ولی آنها مردم خود را سرکوب می‌کنند. 

احمدی‌نژاد گفت: بر اساس نظرسنجی‌هایی که دشمنان ما انجام داده‌اند، امروز منفورترین افراد دنیا کسانی هستند که 32 سال مقابل ملت ایران ایستادند ولی می‌بینیم که امروز پرچم ایران در همه دنیا محبوب است. 

وی با بیان اینکه هر کس ‌در راه خدا حرکت کند، پیروز خواهد بود، اظهار داشت: 32 سال است که ملت ایران در مسیر پیروزی حرکت می‌کند و به فضل الهی پیروزی نهایی نزدیک است و ملت ایران این روز را خواهد دید. 

احمدی‌نژاد خطاب به دشمنان گفت: 32 سال است که شما با همه توان علیه ملت ایران توطئه می‌کنید و حیثیت، شخصیت و اقتصاد خود را به همراه قدرت نظامی و تبلیغاتی به کار گرفته‌اید و قصد کردید که ملت ایران را نابود کنید ولی ملت ایران روزبه‌روز عزیزتر شد و شما هم نتوانستید حتی یک میلیمتر از خاک ایران را از بین ببرید. 

احمدی‌نژاد ادامه داد: دشمن قصد کرد که مقابل پیشرفت و هسته‌ای شدن ایران را بگیرد که البته در این راه موفق نشد. 

وی خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: در حال حاضر شما دو راه دارید؛ ‌می‌توانید مسیر قبلی خود را ادامه دهید که البته این مسیر جز شکست و خفت چیزی برای شما به همراه ندارد و ملت ایران هم اجازه نخواهند داد که شما به کوچکترین آرزوهای خود برسید و همه دشمنان را با آرزوهایشان به گور خواهند فرستاد. 

احمدی‌نژاد اظهار داشت: راه دوم این است که دشمنان ظلم و خطای خود را بپذیرند و قبول کنند که در مسیر انحرافی حرکت می‌کردند و بعد از آن از این مسیر برگردند و سیطره خود را از جهان جمع کنند و اشغالگری خود را پایان دهند و به حقوق ملت‌ها احترام بگذارند و از تجاوز بپرهیزند. 

احمدی‌نژاد تصریح کرد: اگر دشمنان مسیر دوم را انتخاب کنند، احتمال می‌دهم که ملت‌ها آنها را ببخشند و از اشتباهات گذشته آنان چشم‌پوشی کنند. 

وی گفت: اگر دشمنان از مسیر خود برنگردند، دست قدرت خدا که از آستین ملت‌ها بیرون می‌آید، بزودی آنها را به خاک ذلت خواهد نشاند. 

احمدی‌نژاد اضافه کرد: ایران امروز یک جغرافیا، نژاد و قوم و قبیله نیست بلکه ایران امروز یک پرچم، راه، پیام، فرهنگ متعالی و انقلابی و نجات‌بخش است. 

احمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد:‌ امروز پیشرفت ایران باز کردن راه برای نجات بشریت و یک ماموریت الهی و تاریخی است و باید ایران را بسازیم. 

وی تأکید کرد: باید دست به دست هم بدهیم و از دانشگاهی گرفته تا دانش‌آموز، دانشجو و کسبه در شهر و روستا به ساختن ایران بپردازیم. 

احمدی‌نژاد اظهار داشت: هر قدمی که برمی‌داریم و هر حرکت ما باید در جهت ساخت و عزت و پیشرفت ایران باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین