کد خبر: ۱۱۸۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۷
سحرگاه امروز؛

قاتل حادثه سعادت‌آباد اعدام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قاتل حادثه میدان کاج سعادت آباد‌ بامداد چهارشنبه در میان اجتماع مردم در نزدیک محل وقوع جنایت به دار مجازات آویخته شد. 

این حکم پس از صدور از سوی قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی و تائید دیوان عالی کشور سحرگاه چهارشنبه پس از سپری کردن تشریفات قانونی توسط واحد اجرای احکام دادسرای امور جنایی پایتخت با اصرار اولیای دم مبنی بر قصاص اجرا شد.

در این مراسم که با حضور قاضی جابری و خانواده مقتول و قاتل برگزار شد،‌ صلوات پی در پی مردم نشان از رضایت آنان در اجرای مجازات این مجرم داشت.

یعقوب معروف به مهدی 31 ساله روز پنجشنبه ششم آبان ماه سالجاری در میدان کاج واقع در سعادت آباد تهران با ضربات چاقو فردی بنام محمدرضا را مجروح و سپس با ضربات پی در پی او را کشت.

محاکمه وی روز یکشنبه 30 آبانماه در دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی آغاز شد و در جریان آن یعقوب به اتهام مباشرت در قتل عمد و اخلال در نظم عمومی و قدرت‎نمایی به وسیله چاقو و سعیده معروف به کیمیا 32 سال متهم به معاونت در قتل عمد محمدرضا ، معرفی شدند.

حادثه نزاع خیابانی ششم آبان ماه در میدان کاج منطقه سعادت آباد تهران که منجر به کشته شدن فردی در مقابل انظار عمومی و دیدگان پلیس شد بی شک از تکان دهنده ترین حوادث اجتماعی چند سال اخیربود.

ساعت 10 روز پنجشنبه ششم آبانماه اهالی یکی از خیابان‌های سعادت‌ آباد با شنیدن صدای درگیری متوجه یک دعوای خیابانی شدند. در جریان این نزاع یک بنگاهدار به نام "یعقوب" با چاقو به سمت مردی حدودا 30 ساله هجوم برد و با وارد آوردن ضربه به ناحیه شکم او را به ‌شدت مجروح کرد. این اتفاق درحالی رخ داد که دو تن از ماموران کلانتری 134 شهرک قدس پس از وقوع این حادثه و تماس مردم با مرکز فوریتهای پلیسی 110 در جریان قرار گرفتند و در صحنه حادثه حضور داشتند. به دنبال این ماجرا، دقایقی بعد متهم خود را تسلیم ماموران کرد و به این ترتیب تحقیقات از وی آغاز شد.

در پی این ماجرا و چند روز بعد فیلمی در سایت‌ها منتشر شد که بخشهایی از این جنایت را نشان می‌داد. در این فیلم حدودا 10 دقیقه‌ای نشان داده می‌شود که قاتل سلاح به دست در محل جنایت حضور دارد و در مقابل انظار عمومی و با وجود رسیدن ماموران نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد کسی برای نجات مقتول که لباسش غرق در خون شده اقدامی انجام دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Australia
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
1
0
قاتل سعادت آباد در شرایطی اعدام شد که مادر وی را در محوطه داه نداند تا برای آخرین بار فرزندش را ببیند. قاتل سعادت آباد در شرایطی اعدام شد که وکیلش بیش از یک ساعت پشت در بود تا دادستان اجازه دهد موکلش را ببیند و دادستان گویا حقوق محکوم علیه را هم به یاد نداشت. قاتل سعادت آباد در شرایطی اعدام شد که پرونده زنای وی هنوز رسیدگی نشده و مفتوح است. قاتل سعادت آباد در سرایطی اعدام شد که از اصول دادرسی منصفانه و عادلانه برخوردار نبود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین