کد خبر: ۱۱۸۲۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۲
با حکم وزیر افتصاد؛

رئیس کل گمرک ایران تغییر کرد

معمارنژاد رئیس جدید گمرک
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی عباس معمارنژاد را به سمت رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. 

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار می رود تمامی مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحبنظران به منظور انجام وظایف قانونی به‌ویژه در راستای قانون امور گمرکی، برنامه تحول گمرکی به‌عنوان یکی از محورهای طرح تحول اقتصادی دولت در زمینه تسهیل تجارت، تحقق گمرک الکترونیکی و ایجاد پنجره واحد تجاری، اصلاح نظام اداری و تعامل فعال با سازمان‌های ذی‌ربط به‌کار گیرید.

عباس معمارنژاد دارای دکترای تخصصی اقتصاد با گرایش توسعه اقتصادی و اقتصاد بین‌الملل است و سوابقی چون دبیرکل کارگروه طرح تحول گمرکی در طرح تحول اقتصادی، عضو هیأت داوری موضوع ماده 28 قانون برنامه سوم با انتخاب هیأت وزیران، عضو اقتصاددان و نایب رئیس شورای رقابت کشور با حکم رئیس‌جمهور، مدیرکل نمونه آمار و اطلاعات کشور، مدیرکل نمونه در سطح وزارت بازرگانی و استادیار نمونه را در کارنامه شغلی خود دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی دیگر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اردشیر محمدی در دوران تصدی ریاست کل گمرک جمهوری اسلامی ایران وی را به عنوان مشاور وزیر منصوب کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین