کد خبر: ۱۱۸۲۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۳

شعار و لقب جدید برای احمدی‌نژاد در سمنان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ایرنا نوشت: حضور رییس‌جمهوری اسلامی ایران بین خانواده‌های شهدا و ایثارگر استان سمنان با حاشیه‌هایی همراه بود. 

دکتر محمود احمدی‌نژاد که معمولا عصر نخستین روز از سفر‌های استانی خود را به دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اختصاص می دهد در سفر روز سه شنبه خود به استان سمنان نیز میهمان چشم و چراغ‌های ملت ایران بود. 

در این دیدار که در محل همایش‌های هلال احمر شهرستان سمنان برگزار شد تعداد میهمانان دعوت شده به‌حدی بود که بسیاری از آنان ناچار شدند ایستاده در مراسم حضور یافته و به سخنان رییس‌جمهوری گوش دهند. 

* بسیاری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با سردادن شعار ' گزینه حیدری، مرید رهبری'، صل علی محمد یاور رهبر آمد، دست گل‌محمدی به شهر ما خوش آمدی، ما تا آخرین قطره خون خود پشتیبان دولت عدالت گستر خواهیم بود، مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه، هم محمودی، هم احمدی، هم حافظ ولایت و دینی، سلمان فارسی زمانی و رییس‌جمهور قهرمانی از آقای احمدی‌نژاد استقبال کرده و به او خوش آمد گفتند. 

* علی معلم دامغانی رییس فرهنگستان هنر و از چهره‌های ادبی استان نیز در این آیین حضور یافته بود و شعرهایی را در مراسم قرائت کرد. 

* جمعی از فرزندان خردسال شاهد با پوشیدن لباس‌های خاص و قرائت دکلمه‌هایی به رییس‌جمهوری خوش آمد گفتند که در پایان دکتر احمدی‌نژ اد هم با آنان گفت‌و‌گوی کوتاهی داشت. 

* پخش سخنان یک فرزند شهید که از رادیو ضبط شده بود موجب گریه حاضران در این آیین شد.
وی در این سخنان اظهار داشت اگر ما در دانشگاه موفقیتی بدست آوریم می‌گویند از سهمیه استفاده کرده، اگر وسیله‌ای به منزل ما بیاید می‌گویند دولت به آنان داده است و موارد مشابه دیگر . اما من به آنان می‌گویم حاضرم تمام آنچه را که می‌گویند از این طریق به ما رسیده و به اضافه هر چه که داریم بدهیم تا لحظه‌ای چهره پدر خود را ببینیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین