کد خبر: ۱۱۸۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۹

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس برکنار شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: طی احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر نفت، آقایان موسی سوری به سمت مدیرعامل شرکت نفت‌وگاز پارس و سید پیروز موسوی به سمت مدیر عامل منطقه ویژه انرژی پارس منصوب شدند.

به گزارش نفت‌نیوز، آقای سوری پیش از این مدیر عامل منطقه ویژه انرژی پارس بود و سید پیروز موسوی نیز قائم مقام وی و با حفظ سمت مدیر عامل شرکت خدمات رفاهی نفت نیز بود. 

گفته می‌شود هدف از تغییرات جدید در پارس جنوبی سرعت بخشیدن به توسعه این میدان مشترک است. 

قرار است محمد نریمی‌سازاد جایگزین موسوی در شرکت خدمات رفاهی نفت شود. 

نریمی‌سازاد هم اکنون معاون مهندسی ساختمان مناطق نفت‌خیز جنوب است.
 
وی پیشتر مسئولیت روابط عمومی صنعت نفت اهواز و همچنین فرماندهی بسیج شهید تندگویان جنوب را عهده دار بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
1
0
خصوصیات منحصر بفردی داشت. پر انرژی، پرکار، مدیری اقتضایی، براه آورنده پیمانکاران، صاحب سبک مدیریت و البته کمی تمامیت خواه که شاید برای پروژه های پارس جنوبی و برخی پیمانکاران ضعیف لازم بود والبته در برخی تصمیمات بسان تیغ دو لبه هم عمل می کرد. لا یکلف الله نفسا الا وسعها. همه مدیران خوب نظام مکلف به انجام تکلیف هستند که بنظر اینجانب ایشان به تکلیف خود با تمام کاستی ها، نا مهربانی ها و ناملایمات عمل کرد. . زین پس پارس جنوبی به آرامشی مرگبارخواهد رسید و دیگر برخی از مدیران پیمانکاریها را فقط در دفاتر مجلل در تهران خواهیم دید البته اگر دفاترشان وقت دیداربدهند. پروژه ها از راه دور کنترل خواهند شد!! همه دلایل تاخیر پروژه ها خلاصه در تحریم و کمبود ... خواهد شد و ....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین