کد خبر: ۱۱۸۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۲:۱۵

70 درصد اسكناس‌های صندوق‌های صدقات به‌سرقت می‌رود / تصویر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این مسئول در پیشنهادی جالب اعلام كرد: بهتر است به معتادان صدقه داده شود چرا كه این افراد مجبور می‌شوند تا نیازهای مالی خود برای تهیه مواد مخدررا از راه سرقت از اموال مردم تامین كنند كه خسارت‌های این سرقت‌ها چند برابر كمک‌هایی می‌شود كه به آنها می‌كنیم.

یک مقام مسئول فاش كرد: دست‌كم 70 درصد اسكناس‌های صندوق‌های صدقات توسط معتادان به‌سرقت می‌رود.

به گزارش مشرق، یک مقام مسئول در كمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: معتادان با مفتول‌های مسی به جان صندوق‌های صدقات می‌افتند و هرچه اسكناس در آن است بیرون می‌كشند، لذا این نهاد از چندی پیش صندوق‌های جدید صدقات را تعبیه كرده كه امكان بیرون آوردن اسكناس را به حد صفر می‌رساند.

به گفته وی، وقاحت این جماعت به حدی رسیده كه این دستبردها تنها مختص شب‌ها نمی‌شود و در طول روز آنهم در برابر صدها عابر حیران شاهد تعرض به صندوق‌های صدقات هستیم و در نهایت بخش اندكی از كمک‌های مردمی به دست این نهاد می‌رسد.

این مسئول در پیشنهادی جالب اعلام كرد: بهتر است به معتادان صدقه داده شود چرا كه این افراد مجبور می شوند تا نیازهای مالی خود برای تهیه مواد مخدررا از راه سرقت از اموال مردم تامین كنند كه خسارت‌های این سرقت‌ها چند برابر كمک‌هایی می‌شود كه به آنها می‌كنیم.

وی تصریح كرد: معتادان از دید عمومی وجه منفی دارند و مردم از كمک به آنها سرباز می‌زند اما باید نگاه مردم را كمی تغییر داده و در جستجوی منافع متعالی‌تر و بالاتری بود كه منافع اصلی جامعه هم در آن است. {$old_album_118401}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین