کد خبر: ۱۱۸۶۹۴
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۹
نماینده، مجلس شورای اسلامی:

مطمئناً جو هوا نمی‌تواند عامل حادثه سقوط این هواپیما باشد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ما قبلاً یک اعتماد به هواپیماهای ایرلاین داشتیم ولی این هواپیما گفته شده بوینگ بوده و دیگر بحث هواپیماهای توپولوف و مشکلات آن هم دیگر مطرح نیست، استیضاح وزیر در حد شایعه است.

محسن نریمان نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران ضمن اشاره به حادثه سقوط هواپیمای تهران – ارومیه و کشته شدن 77 نفر از هم‌میهنان‌مان، ضمن ابراز تاسف از این حادثه اظهارداشت: برای ما کشته شدن حتی یک نفر نیز تاسف‌بار و قابل بررسی است، بنابراین طبق روال در اولین جلسه بعد از پایان تعطیلات مجلس حادثه سقوط هواپیما را بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: ما قبلاً یک اعتمادی به هواپیماهای ایرلاین داشتیم ولی این هواپیما هم که گفته شده بوئینگ بوده باز هم دچار مشکل شده و دیگر هم بحث هواپیماهای توپولوف و مشکلات آن هم دیگر مطرح نیست و باید دید علت اصلی این حادثه چه چیزی است، همچنین هم که گفته شده هنوز جعبه سیاه این هواپیما پیدا نشده و جست‌وجوگران به دنبال این جعبه هستند.

وی افزود: درحال حاضر اخبار و اطلاعات ما طبق شنیده‌های تلویزیون است و اطلاعات جدیدتری به ما نداده‌اند ولی ما در فاصله تعطیلات علت این حادثه را بررسی خواهیم کرد، به ‌خصوص از بازماندگان این حادثه یک سری سوالات خواهد شد و نمایندگان محلی ما نیز به بررسی مشکل خواهند پرداخت که باید مشخص شود چرا بعد از تاخیر و فرود هواپیما دوباره پرواز کرده و دلیل سقوط آن چه چیزی می‌تواند باشد.

نریمان خاطرنشان کرد: مطمئناً جو هوا نمی‌تواند عامل این حادثه باشد چرا که طبق توضیحاتی که به ما داده شده هواپیما قبل از پرواز شرایط مساعد جوی مقصد را جویا شده است و اگر این شرایط نامساعد بود اصلاً نباید هواپیما پرواز می‌کرد که در صورت چنین امری تخلف انجام شده است البته فرض ما این است که ضوابط رعایت شده و علت تاخیر هم می‌توانیم منتظر ماندن هواپیما برای پرسیدن شرایط جوی اعلام کنیم.

نریمان در پایان خاطرنشان کرد: یکشنبه آینده طبق قرار قبلی این حادثه بررسی خواهد شد البته استیضاح وزیر در حد شایعه است و فقط از وی سوالات مربوط به این امر پرسیده خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
0
0
این آقااگر اطلاع داشته باشد این هواپیما جزءفرسوده ها است تقصیر گردن مرده نیاندازیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین