کد خبر: ۱۱۸۷۳۳
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۶

رئیس‌جمهور آینده ایران آقای "بق" هست!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت شفاف نوشت: درحالی‌که حداقل دو سال دیگر به انتخابات ریاست‌جمهوری دوره یازدهم باقی مانده است، فضای رسانه‌ای کشور شاهد رشد قارچ‌گونه برخی سایت‌های خبری است که برای حمایت از یک نامزد خاص و البته چهره جنجالی دولت‌های نهم و دهم راه‌اندازی شده‌اند.

هر چند مشخص نیست منبع مالی این رسانه‌ها کجاست اما آنچه مسلم است این سایت‌های خبری چنان دست‌شان از منطق و استدلال خالی است که گاهی دست به دامان خرافات می‌شوند. این خرافه‌گویی و ترویج خرافه در حالی است که تلاش می‌کنند نامزد مورد علاقه خود را چهره‌ای روشنفکر به مردم ایران معرفی کنند.

اما در تازه‌ترین اقدامات برخی سایت‌های این حلقه، تلاش شده است نامزدی اسفندیار رحیم مشایی تکذیب شود و با طرح نام یکی از چهره‌های نزدیک به حلقه وی را به عنوان نامزد انتخاباتی معرفی کنند. چرا که به عقیده آنان ممکن است این اقدام سبب شود که وی سیبل حملات شود تا فرد موردنظر به راحتی اقداماتش را انجام دهد.

اما یک سایت خبری نزدیک به این حلقه که دستش از هرگونه تحلیلی خالی بود، با انتشار یک خرافه به نقل از یک مرتاض هندی مدعی شد که آقای "بق" رئیس‌جمهور آینده ایران است.

این سایت خبری مدعی شد: پیشگوی مرتاض سیاسی طی اظهاراتی، رئیس‌جمهور آینده جمهوری اسلامی ایران را پیشگویی کرد و برخلاف انتظار همه جریان‌های سیاسی نام این شخص هیچ یک از گزینه‌های مطرح نبوده و در کمال ناباوری شخصیتی دانسته شده است که بار دیگر می‌تواند شگفتی‌ساز باشد.

آژانس خبری ... به دلایل قانونی و حقوقی از بردن نام کامل این فرد معذور بوده و تنها به دو حرف از نام خانوادگی این شخص اشاره می‌کند.

نام خانوادگی این فرد با دو حرف «ب.ق» آغاز می‌شود. بنابر اظهارات این مرتاض سیاسی، ظهور و انتخاب این رئیس‌جمهور که در عین حال جوان‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ ایران نیز است، توأم با شگفتی در عرصه بین‌المللی خواهد بود.

انتخاب آقای «ب.ق»، به عنوان رئیس‌جمهور بهت و حیرت تحلیل‌گران سیاسی را برخواهد انگیخت و بار دیگر این نظر را تقویت خواهد ساخت که تحلیل‌گران سیاسی و اهالی قدرت مانند روشنفکران و بسیاری از دانشگاهیان، فاقد درک و بینش سیاسی هستند و مردم بار دیگر راهی متفاوت از آمال و آرزوهای خواص را پیموده‌اند.

این مرتاض سیاسی همچنین درخصوص برخی از رجال سیاسی کشور نیز پیشگویی‌هایی نیز انجام داده است!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
0
یعنی آقای "مش" نمیشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
0
بق باقر قالیباف است نه بقایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
0
0
همینمون مونده که مرتاض هندی برامون رییس جمهور انتخاب کنه !
بذارین کنار این خرافات رو !
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین