کد خبر: ۱۱۸۸۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۷

از ظلمی که به امثال فاتح می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شفیعیان در وبلاگ خود نوشت: به خدا پناه می‌برم. خبرگزاری فارس ادعای از اساس کذب دیگری را مطرح کرده که آرش حجازی (شخصی که بالای سر ندا آقاسلطان بوده) با ابوالفضل فاتح ملاقات کرده است. این مورد مانند باقی ادعاها، هم از لحاظ منطقی و عقلی و هم با اطلاع از خود آقای فاتح، بدین وسیله تکذیب می‌شود.

این اولین بار نیست که درباره‌ی آقای فاتح دست به دروغ می‌زنند، نه تنها دروغ که از فحاشی و تهمت هم کم نمی‌گذارند. او هم تنها نیست، روزانه هزاران دروغ و تهمت و اتهام از سوی مدعیان ولایت‌مداری علیه "هر که با ما نیست بر ماست" منتشر می‌شود. فاتح هم یکی از آنهاست، خونش رنگین‌تر از باقی هم نیست، لذا آدم وقتی می‌خواهد تکذیب کند در معذوریت قرار می‌گیرد که نکند این تکذیب در واقع تاییدی باشد بر باقی دروغ‌های شنیده شده و یا برتر دیدن خود و اطرافیان.

ای شما که چه ندیده و نشنیده و یا با اعمال زور، کاشف نیت عالم و آدم هستید، بروید و بپرسید که رهبری آن سخنان را برای چه کسی یا کسانی و به چه منظوری مطرح کرده است؟ مخاطب آن سخنان آیا رسانه‌های بیگانه از جمله رادیو بی.بی.سی و صدای آمریکا بوده‌اند یا شمایان؟ خود را به آن راه دیگر نزنید ...

این درد فقط مربوط به یک جناح هم نمی‌شود، دقیقا هر که با ما نیست برماست، یعنی ناطق نوری هم اگر حرفی بزند که افراطیون اصول‌گرا خوش‌شان نیاید تخریبش می‌کنند، علی مطهری را هم. حالا می‌گویند که مشایی فتنه‌ی جدید است. آنها دنبال دشمن و فتنه‌گر می‌‌گردند و به طرفه‌العینی با تبلیغات رسانه‌یی، با دروغ و تهمت، هر کسی را بخواهند نابود می‌کنند.

والله که فرد مهم نیست، چه فاتح چه دیگران، اما ظلم اصلی شما به آن انقلاب مردمی است، به خون شهداست، به اسلام عزیز است. چرا به شما بر می‌خورد؟ ظالم پس کیست؟ دستگاه ظلم پس چیست؟

آیت‌الله صادق لاریجانی به رسانه‌ها تاکید کرد که فراتر از قانون، رعایت موازین قانونی هم واجب است. این تاکیدها و واجب دانستن‌ها جای خود، اما در صورت تداوم این وضعیت، مردم این ظلم‌ها را از چشم نظام می‌بینند...

نکند روزی برسد که به واسطه ی تخریب‌های رسانه‌‌ای، بخش‌هایی از جامعه را دیگر نتوانیم به عرصه برگردانیم. این بی‌آبرو کردن‌ها، این تهمت‌ها و توهین‌ها و دروغ‌ها، اینها برای جامعه بسیار مخرب است. جامعه عقب می‌کشد، عقلا و نخبگان آبرودار و با حیا در چنین فضایی کمتر ریسک ورود را قبول می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین