کد خبر: ۱۱۹۰۱۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۱:۱۲

سايت نزديک به مشايی:‌ مردم يكی از ياران احمدی‌ن‍ژاد را رئيس‌جمهور خواهند كرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: يک سايت نزديک به اسفنديار رحيم‌مشايی نوشت: جریان نه احمدی‌نژاد و نه مشایی این روزها برای تحقق اهداف شوم سیاسی خود هتاکی و فحاشی به یاران صدیق رییس‌جمهور مردمی ایران را در دستور کار خود داده است؛ به‌طوریکه در بی‌حرمتی و توهین به یاران رییس‌جمهور گوی سبقت را از عناصر ضد‌انقلاب و رسانه‌های منتسب به آنها ربوده‌اند.

محرمانه‌نيوز افزود: این جریان مرموز با کمک رسانه‌های تحت امر خود یاران صدیق رییس‌جمهور مردمی ایران را به باد توهین و افترا گرفته و هر روز با انتشار مطالب وهن‌برانگیز و جعلی درصدد تخریب و تضعیف چهره‌های پرکار دولت احمدی‌نژاد هستند.

این جریان انحرافی که از میزان محبوبیت خود نزد ملت ایران به‌خوبی مطلع است با حمله و فحاشی به یاران رییس‌جمهور قصد دارد جلب توجه کرده تا به این طریق دیده شود ولی باید اذعان کرد که این جریان در محاسبات خود دچار خبط و اشتباه بزرگی شده است.

چرا که ملت ایران با فهم و بصیرت مثال‌زدنی خود به خوبی ماهیت و اهداف این جریان انحرافی را درک کرده و با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های را در انتخابات آتی مجلس و ریاست‌جمهوری 92 با انتخاب یکی از یاران صدیق دکتر احمدی‌نژاد در جهت ادامه و تداوم گفتمان عدالت محوری رییس‌جمهور مردمی کشورمان گام خواهد برداشت.

البته یاران رییس‌جمهور از پشت صحنه هتاکی‌های این جریان انحرافی و عناصر رسانه‌ای آنها به خوبی مطلع است و سوابق این افراد نزد یاران رییس‌جمهور محفوظ است اما از آنجا که به درک و بصیرت ملت ایران اعتقاد راسخ داریم در برابر این بی‌حرمتی‌ها و فحاشی‌ها با تاسی از مرام و مسلک دکتر احمدی‌نژاد و مهندس مشایی صبر و سکوت پیشه کرده‌ایم تا ملت ایران به‌زودی زود در پای صندوق‌های رای پاسخ این هتاکان را بدهند.

در پایان، تاکید می‌کنیم این جریان هتاک و فحاش نزد ملت ایران هیچ اعتبار و محبوبیتی ندارد و همچون کف روی آب در برابر سیل خروشان ملت ایران محو و به تاریخ خواهند پیوست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین