کد خبر: ۱۱۹۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۵

بذل و بخشش بانک به بدهكار 120 میلیاردی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نائب رییس كمیسیون برنامه وبودجه گفت: یک شركت با زد و بندهای مخفی و بدور از ضوابط قانونی ضمن اینكه موفق به دریافت وام 120 میلیارد تومانی از یک بانک شده و ضمن نپرداختن اصل پول 30 میلیارد تومان نیز خسارت دریافت كرده است!

"عباسعلی نورا" در گفت‌وگوی با اكونیوز افزود: این شركت كه این مبلغ را به بهانه یک امر معین دریافت نموده است نه تنها به وعده خود عمل نكرده بلكه به دلایل واهی تقاضای 50 میلیارد تومان خسارت نیز نموده است و در كمال تعجب موفق به دریافت 30 میلیارد تومان خسارت نیز از بانک مربوطه گردیده است.

وی با اشاره به معضل بزرگ بدهكاران دانه درشت به سیستم بانكی كشور گفت: مسلما این اقدام باید توسط مراجع ذی‌صلاح پیگیری و برای جلوگیری از چنین تخلفاتی اقدامات لازم و مقتضی اعمال گردد.

دكتر نورا در خصوص علل اصلی این چنین تخلفات گفت: شفاف نبودن قانون در برخی از موارد و مصوبه ها و همچنین سوء‌استفاده برخی از صاحب منصبان آگاه و یا نا آگاه و زد و بندهایی خارج از ضوابط قانونی دانست و اظهار امیدواری كرد با اقدام سریع مراجع قضایی ریشه این‌گونه تخلفات برای همیشه ساقط شود.

این نماینده مجلس درباره چگونگی پیگیری این پرونده گفت: خوشبختانه با هوشیاری به موقع مسئولان قضایی و همچنین ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی این موضوع در حال پیگیری است و اعضای این ستاد به صورت جدی پیگیر این موضوع می‌باشد.

نماینده مردم زابل درخصوص زمان ارائه بوجه 90 گقت: بودجه تنظیم شده است و در معاونت راهبردی در حال بررسی‌های نهایی است و امیدواریم كه اول بهمن ماه به محلس تقدیم شود.

عضو كمیسیون برنامه و بودجه در مورد كسری بودحه سال 89 نیر گفت: با توجه به اینكه دولت بودجه عمرانی راكاهش داده است نیازی به متمم بودجه نخواهد بود ولی دولت در بخش مالی گمركی و عوارض خودرو و مالیات با كسری بودجه مواجه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین