کد خبر: ۱۱۹۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۰

زورگیری در مهرآباد جنوبی و رفتار سوال برانگیز پلیس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جوانی شب دوشنبه مورد حمله زورگیران در مهرآباد جنوبی قرار گرفته و پس از اخاذی در جاده دور افتاده رها شد. 

فرد مذکور پس از انجام ماموریتش درچاپخانه‌ای واقع در جاده قدیم کرج، توسط 4 سرنشین یک پراید نقره‌ای خفت شد.

او اظهار داشت: روبه‌روی پایگاه شکاری سوار پرایدی که 4 سرنشین داشت شده و پس از طی مسافتی یکی از سرنشینان چاقویی زیر گلویم گذاشت و پس از گرفتن تمام وجه نقد و وسایل و مدارکم مرا مجبور به دادن پسورد کارت عابربانکم کردند. زورگیران سپس جلوی عابر بانکی ایستاده و از حسابم پول برداشت کردند. 

بعد با در آوردن کاپشنم مرا درشب بسیار سرد و در هوای برفی پس از تهدید فراوان، در جاده‌ای دور افتاده‌ رها کردند. 

او می‌گوید: پس از اینکه گشت نیروی انتظامی رسید، با وجود اصرار و نزدیک بودن اتومبیل سارقان، آنها حاضر به تعقیب زورگیران نشدند و گفتند به پلیس 110 زنگ بزن، در حالی که تلفن همراهم نیز توسط خفت‌گیران ربوده شده بود. سپس ماموران با زدن بیسیم محل را ترک گفته و به من که در سرما می‌لرزیدم گفتند منتظر پلیس 110 بمانم.

این فرد ادامه می‌دهد: از آنها درخواست کردم حداقل من را به مکان امن‌تری ببرید اما ماموران پلیس در پاسخ گفتند که حوزه استحفاظی ما تا اینجاست و از این منطقه جلوتر نمی‌توانیم برویم. به ناچار در حالی که از سرما می‌لرزیدم و لباس بسیار کمی داشتم تاکسی گرفتم و به خانه رفتم و با 110 تماس گرفتم و اعلام کردم که تلفنم همچنان روشن است و پلیس می‌تواند انها را ردیابی نماید، اما مسولان در پاسخ گفتند شما باید فردا صبح به دادگستری رفته و در آنجا شکایت خود را تنظیم نمایید.

گفتنی است پیگیری این فرد برای شناسایی دزدان و بازپس‌گیری اموال و مدارکش، تاکنون به نتیجه نرسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین