کد خبر: ۱۱۹۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۹

جسد سوخته دختری بالای پشت‌بام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مردی بعد از مصرف شیشه، دختر جوان را که به همراه او مواد مصرف می‌کرد در لانه کبوتربه قتل رساند.

مأموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در 6 دی ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان خبر کشف جسد سوخته متعلق به یک زن در پشت‌بام یک مجتمع مسکونی در 30 متری جی قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر مراتب به بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

با حضور عموزاد، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی، عوامل تشخیص هویت و تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد.

با آغاز تحقیقات عوامل تشخیص هویت و تیم بررسی صحنه جرم مشخص شد که جسد در لانه کبوترها قرار داشته است و با کشف بقایای به جای مانده پارچه در اطراف گردن جسد سوخته شده نیز بررسی فرضیه ارتکاب قتل به شیوه خفه کردن در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت. 

با انجام تحقیقات از اهالی مجتمع مسکونی مشخص شد که جسد سوخته شده متعلق به زن جوانی حدوداً 26 ساله به نام «بهاره» است که با یکی از پسران مجتمع به نام «مهدی»20 ساله رابطه دوستی داشته است. با انجام هماهنگی‌های قضایی، این جوان در تاریخ 6 دی دستگیر و برای انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

در ادامه تحقیقات از متهم مشخص شد که وی اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر از نوع شیشه دارد؛ متهم که در اظهارات اولیه خود منکر هرگونه ارتباط و آشنایی خود با بهاره شده بود به ناچار لب به اعتراف گشود و درباره نحوه آشنایی خود با «بهاره» به کارآگاهان گفت که حدود 6 ماه پیش در پارک در حال مصرف شیشه بودم که با بهاره آشنا شدم؛ بهاره نیز همانند من به مصرف موادمخدر از نوع شیشه و کراک اعتیاد داشت و مصرف مشترک مواد زمینه آشنایی ما شد.

به گزارش ایسنا، پس از گذشت مدتی از این آشنایی به بهاره پیشنهاد دادم تا برای مصرف شیشه به پشت بام منزل ما که در آن یک لانه کبوتر ساخته بودم بیاید و او نیز که جای مشخصی نداشت پیشنهاد مرا قبول کرد و پس از آن بهاره برای مصرف شیشه به مجتمع ما آمد. در طول مدتی که بهاره برای مصرف مواد به پشت‌بام مجتمع ما می‌آمد، هر روز ساعت‌ها با یکدیگر شیشه مصرف می‌کردیم.

متهم ادامه داد که پس از گذشت چند ماه و تمام شدن تمامی پول‌هایم به بهاره عنوان کردم که باید هزینه مواد خود را تأمین کند اما او ضمن اعتراض به این موضوع مرا تهدید کرد که در صورت تهیه نکردن مواد، موضوع مصرف شیشه هر دویمان و تهیه محل مصرف مواد را با تمامی اهالی مجتمع مسکونی مطرح خواهد کرد.

متهم درباره نحوه ارتکاب قتل نیز به کارآگاهان گفت: در ساعت 3 بامداد روز حادثه بود به همراه بهاره در داخل لانه کبوتر مشغول مصرف شیشه بودم؛ پس از چندین ساعت مصرف شیشه بود که من در همان وضعیت به یاد تهدیدهای بهاره افتادم. ناگهان چشمم به پارچه‌ای در داخل لانه کبوتر افتاد؛ بلافاصله پارچه را برداشته و به دور گردن بهاره انداختم و آنقدر فشار دادم تا دیگر نفس کشیدنش قطع شد.

پس از اطمینان از مرگ بهاره و برای صحنه‌سازی اقدام به آتش زدن جسد و لانه کبوترها کرده و به منزل بازگشتم؛ پس از چند دقیقه که اهالی مجتمع متوجه آتش‌سوزی در پشت‌بام شده بودند و سر و صدای آنها در تمام مجتمع پیچیده بود به همراه آنها به پشت‌بام رفته و به بهانه کمک کردن شروع به خاموش کردن آتش شدم. 

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: برابر اعترافات صریح متهم درباره ارتکاب به قتل و به دستور بازپرس پرونده تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین