کد خبر: ۱۱۹۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۵

بنزین 100 تومانی دیگر اعلام نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سهمیه بنزین خودروهای شخصی در بهمن ماه 60لیتر و از قرار هر لیتر 400 تومان خواهد بود و پس از اتمام بنزین 100 تومانی ذخیره شده در کارت‌ها، پرونده بنزین 100تومانی برای همیشه بسته خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و مصرف سوخت کشور با تاکید بر اینکه بنزین یارانه‌ای و نیمه‌یارانه‌ای ذخیره‌سازی‌ شده در کارت‌های سوخت خودروها نمی‌سوزد، گفت: خودروهای شخصی بنزینی و دوگانه‌سوز در دومین ماه از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها 60 لیتر بنزین با نرخ 400تومانی دریافت می‌کنند. او تاکید کرد: با تصمیم دولت برای بهمن‌ماه سهمیه بنزین حمایتی با نرخ 100 تومانی به‌خودروها اختصاص نمی‌یابد.

محمد رویانیان تصریح کرد: در این مدت تاکسی‌های بنزینی شهری 500لیتر، تاکسی‌های برون شهری 750لیتر، تاکسی‌های دوگانه‌سوز شهری 300لیتر و تاکسی‌های دوگانه سوز برون‌شهری 500لیتر سهمیه دریافت می‌کنند. وی سهمیه بنزین آژانس‌های دوگانه سوز و بنزین‌سوز در بهمن ماه را 300لیتر عنوان کرد و افزود: بهمن ماه امسال مسافربرهای شخصی دوگانه‌سوز و بنزینی 300 لیتر، وانت بار نوع یک 200 لیتر، وانت بار نوع دوم 400‌لیتر و موتورسیکلت‌ها 25لیتر بنزین دریافت می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به اختصاص سهمیه گازوئیل به‌خودروها در بهمن ماه از افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها تا 2روز آینده خبر داد و گفت: کارت هوشمند سوخت خودروهای متخلف به‌طور موقت مسدود خواهد شد.رویانیان ادامه داد: براساس تصمیمات انجام‌شده، مقرر شده سهمیه گازوئیل خودروهای برون‌شهری و درون‌شهری تا پایان اسفندماه امسال حفظ شود.

رویانیان همچنین نرخ فروش گازوئیل به‌خودروهای ترانزیتی و خارجی را در داخل کشور 350 تومان اعلام کرد و افزود: در مجموع دامنه اختصاص سهمیه گازوئیل به‌خودروها از 30 لیتر تا 250 لیتر در روز تعیین شده است.وی همچنین از افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها از اول بهمن ماه خبر داد و تاکید کرد: باید متوسط نرخ کرایه تاکسی‌ها در تهران از ابتدای بهمن‌ماه حدود 15 درصد افزایش یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین