کد خبر: ۱۱۹۶۸۸
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۰۲:۱۰

قل مادر بزرگ و پدر، بدست پسر 14 ساله با تفنگ هدیه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزی که پدر امریکایی برای پسر 14 ساله اش تفنگ می‌خرید هرگز تصور نمی کرد وی قاتل حرفه‌ای شده و پدر و مادر بزرگ و خاله بزرگش را به قتل برساند. 

پسر 14 ساله در کارولینای جنوبی به پلیس زنگ زده و گفت مادر بزرگ و پدر و خاله‌اش را با تیر کشته است.

به گزارش اسوشیتدپرس، پلیس منطقه اسپارتانبورگ گفت تماس تلفنی مشکوکی از پسربچه‌ای که خود را قاتل معرفی کرد دریافت کرده و بلافاصله به محل حادثه شتافتند. 

بر این اساس حادثه در خانه ای در خیابان ایروین جنوبی نیمه های شب رخ داده بود که بلافاصله پلیس در محل حاضر شد.
 
تونی فیشر مدیر امور عمومی شهر در کنفرانس خبری گفت پسر بچه با 911 تماس گرفته و گفته که سه تن از اعضای خانواده اش را به قتل رسانده است. 

به گفته وی پسر بچه همچنین پشت تلفن به پلیس گفته منتظر آنها می‌ماند و وقتی پلیس به خانه آنها می‌رسد پسر بچه‌ای را می‌بینند که در خانه را باز کرده و در حالی که دست‌هایش را روی سرش گذاشته، خود را تسلیم پلیس نمود.

به گفته فیشر با تحقیق آنها متوجه می‌شوند پسر بچه با تفنگی که پدر فوت شده‌اش به وی داده این جنایت را مرتکب شده است.
 
پلیس در خانه اجساد جو رابرت لنگفورد 44 ساله و ویرجینیا گاستون 83 ساله را می‌یابد. رابرت 44 ساله پدر قاتل و جولیا مادر بزرگ وی بودند که با تفنگ کشده شدند.
 
به گفته پلیس جسد نیمه جان راشل گاستون 80 ساله که خاله بزرگ قاتل نیز به شمار می‌رود، پیدا شده و بلافاصله در بیمارستان بستری می‌شود که مطابق آخرین اخبار وضع وخیمی داشته و احتمال زنده ماندنش نیز کم است.

سخنگوی پلیس از همکاری کامل پسر بچه قاتل هنگام ثبت وقایع ماموران خبر داد و گفت: قاتل همکاری کاملی با ماموران داشته است. جسد مادر بزرگ در سمت چپ اتاق پذیرایی روی تختی مانند تخت بیمارستان یافته که گلوله مستقیم به صورتش خورده بود. جسد نیمه جان خاله نیز در سمت راست اتاق پذیرایی در حالی که وی نیز روی تخت بیمارستانی دراز کشیده بود، پیدا شد. به وی نیز از جلو به صورتش شلیک شده بود. جسد پدر مقتول نیز در حالی که گلوله به دهانش شلیک شده بود در اتاق خواب عقبی خانه یافت شد.

تفنگ کالیبر 22 نیز روی میز اتاق پذیرایی پیدا شد تحقیقات اولیه نشان می‌دهد پدر مقتول تفنگ را به عنوان هدیه به پسر 14 ساله‌اش داده بود اما نمی‌دانسته که تفنگ قاتل جانش خواهد شد. در دادگاه نوجوانان پسر 14 ساله به دو قتل درجه یک و یک تلاش به قتل نافرجام متهم خواهد شد.

فیشر از مقامات محلی گفت قبلا برای موارد کوچک پلیس به این خانه رفته بود اما قابل ملاحظه نبوده است و حالا آنها از این عمل پسر 14 ساله شوکه شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین