کد خبر: ۱۱۹۷۰۰
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۱

طایب: شرایط بین‌المللی حساس است مسأله رحیمی را آنقدر بزرگ نکنید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی طائب، سخنران خاص مراسم مهدیه تهران بمناسبت ۹ دی، در سخنرانی هفتگی خود در حسینیه جواد الائمه تهران، با اشاره به برخی پیگیری‏ها علیه دو نفر از اعضای کابینه دولت دهم، گفت: “به نظر می‌رسد برخی این موضوع را کش می‌دهند که در آن قصد قربتی نیست و می‌خواهند نشان دهند که این دولت هم مانند دولت‌های قبل دارای مفاسد اقتصادی و دولت فاسدی است.”

به گزارش رجانیوز، طائب در این سخنرانی که بخش‏هایی از آن را خبرگزاری رسا(نزدیک به وی) منتشر کرده است، با بیان این که در شرایط بین‌المللی حساس کنونی نباید به مسائل فرعی پرداخت، گفت: هیچ‌کس نمی تواند علیه وزرای موجود در زمینه مفاسد اقتصادی سخنی بگوید.

وی که از اعضای شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی (نزدیک به علیرضا زاکانی) نیز هست با اشاره به برخی اتهامات مطرح شده علیه رحیمی، اظهار داشت: اگر آقای رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور پرونده‏ای هم داشته باشد، همه به زمان قبل از احمدی‌نژاد برمی‌گردد. البته اگر این موضوع درست است خوب مرگ یک بار شیون هم یک بار و بیایند موضوع را بررسی کنند.

او افزود: به نظر می‌رسد برخی این موضوع را کش می‌دهند که در آن قصد قربتی نیست و می‌خواهند نشان دهند که این دولت هم مانند دولت‌های قبل دارای مفاسد اقتصادی و دولت فاسدی است.

وی در ادامه نیز با اشاره به سیاست خبری برخی رسانه‏های نزدیک به نمایندگان اصولگرای مجلس، اظهار داشت: دیدیم در سایت “الف” که مرتبط با جناب آقای توکلی است مدام به این موضوع پرداخته می‌شود که باید سوال کرد آقای توکلی به دنبال چه چیزی است و در وضعیتی که ما از نظر سیاست خارجی بسیار شرایط حساسی داریم نباید موضوع رحیمی را اینقدر بزرگ کنیم.

طائب درباره اجرای نمایش “هدا گابلر” گفت: این وزارت ارشاد است که به این تئاتر اجازه اجرا داده است و خود باید پاسخ‌گو باشد.
 
حجت‌الاسلام مهدی طائب یادآور شد: وقتی آقای صفارهرندی به وزارت ارشاد آمدند به دیدار مقام معظم رهبری رفتند و ایشان به آقای صفار فرمودند «آقای صفار این وزارت ارشاد را باید پاکش کنید و باید آن را زیر آب ببرید و غسل دهید».

وی افزود: این وزارت ارشاد ادامه همان وزارت فرهنگ و هنر زمان طاغوت است و مبنای دینی ندارد.

این سخنران درباره موضوع رحیمی و مشایی نیز گفت: “نظام ما هیچ لطمه‌ای از این‌ها نمی‌بیند. چون آقای رحیمی فقط حرف‌های‌شان اذیت کننده است وگرنه آنها صبح تا شب می‌دوند و کار می‌کنند. آقای مشایی هم هر وقت خواسته کاری کند، جلویش سدی ایجاد شده است.”
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین