کد خبر: ۱۱۹۷۵۳
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۹
پیروزی شاگردان دایی در اولین دیدار تورنمنت شش‌جانبه دوبی

پرسپولیس ‌٣- اسپارتاپراگ ‌٢

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پرسپولیس از سد اسپارتا پراگ چک گذشت. 

تیم فوتبال پرسپولیس که برای شرکت در تورنمنت شش جانبه دبی در امارات به سر می‌برد امشب در اولین دیدار خود موفق شد اسپارتا پراگ چک را با نتیجه پرگل 3 بر 2 شکست دهد.

در این بازی که از ساعت 19:30 در ورزشگاه دبی آغاز شد پرسپولیس با ترکیب رحمان احمدی، رضا نورمحمدی، سپهر حیدری ، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری، تیاگو فراگا، حسین بادامکی، مازیار زارع، حمیدرضا علی‌عسگر، امیرحسین فشنگچی و هادی نوروزی وارد مسابقه شد از همان ابتدا با ارائه یک بازی هجومی به سمت دروازه اسپارتا پراگ حمله کرد تا اینکه در دقیقه 18 بوسیله مازیار زارع به گل رسید.

دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند و در آغاز نیمه دوم این شاگردان جوزف چوانک بودند که در دقیقه 48 ، روی یک پاس عمقی و با استفاده از اشتباه مدافعان پرسپولیس در آفساید گیری و همچنین بی‌دقتی رحمان احمدی در دفع توپ بوسیله "ترشناک" به گل تساوی رسیدند.

سرخپوشان پایتخت پس از این گل با نفرات بیشتری به سمت دروازه حریف حمله کردند و پس از دقایقی کوتاه بار دیگر از نماینده چک پیش افتادند. ابراهیم شکوری توپ برگشتی از سوی مدافعان اسپارتاپراگ را از فاصله 30 متری به دروازه شلیک کرد که این توپ پس از برخورد با یکی از بازیکنان حریف و تغییر جهت گل دوم شاگردان دایی را رقم زد.

پنج دقیقه بعد هادی نوروزی با فرار در عمق دفاع اسپارتاپراگ و رد شدن از دروازه‌بان این تیم گل سوم پرسپولیسی‌ها را به ثمر رساند.

تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ "چک" پس از دریافت گل سوم حمله‌های پراکنده‌ای را روی دروازه پرسپولیس ترتیب داد اما تنها یکی از گل‌های خورده را دردقیقه 63 با ضربه سر "کیوک" جبران کرد.

همچنین در نیمه دوم علیرضا حقیقی، شیث رضایی، اشپیتیم آرفی و مجتبی زارعی به ترتیب به جای رحمان احمدی، سپهر حیدری، هادی نوروزی و امیرحسین فشنگچی وارد زمین شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس که دو هفته پیش در تورنمنتی دیگر در ترکیه شرکت کرده بود و در آنجا با دو باخت به مقام چهارم رسیده بود با این برد نشان داد که آمادگی بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است.

دیدار بعدی پرسپولیس در این جام دوشنبه هفته آینده و در مقابل زنیت سن‌پترزبورگ روسیه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین