کد خبر: ۱۱۹۷۹۱
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۳

انحلال 5 شرکت خصوصی تاکسیرانی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از انحلال 5 شرکت خصوصی تاکسیرانی خبر داد و گفت: رتبه‌بندی و نظارت بر شرکت‌های خصوصی ‌تاکسیرانی ادامه دارد.

فضل‌الله اسلامی با اعلام این که تاکنون 5 شرکت خصوصی تاکسیرانی به دلایل مختلف از جمله نوع برخورد با رانندگان و پیش گرفتن برنامه‌های تجاری به جای حمل‌ونقل منحل شده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر30 شرکت خصوصی تاکسیرانی با پروانه در حال فعالیت هستند و رتبه‌بندی این شرکت‌ها برای کسب امتیازات لازم تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: یک شرکت خصوصی تاکسیرانی باید فضای 300 متری به عنوان دفتر، در اختیار داشتن 30 پارکینگ و مالکیت حداقل 80 خودرو را داشته باشد تا بتوانند به عنوان یک شرکت تاکسیرانی خصوصی پراونه فعالیت را کسب کند.

مدیرسازمان تاکسیرانی شهر تهران یادآور شد: تاکید ما به شرکت‌های خصوصی این است که برنامه‌های حمل و نقلی را پیش گرفته و از رفتن به سمت یک شرکت تجاری و تنها اخذ شارژ‌های ماهانه از رانندگان بدون ارائه خد مات لازم خودداری کنند.

وی ادامه داد: شرکت‌های خصوصی باید خدمات مشخصی را به رانندگان ارائه دهند و در صورت هر نوع گزارشی از سوی رانندگان، بازرسان سازمان تاکسیرانی به صورت محسوس و غیرمحسوس از این شرکت‌ها گزارش‌های لازم را کسب خواهند کرد.

اسلامی اظهار کرد: کنترل و هدایت شرکت‌های حمل‌ونقلی بسیار سخت است، اما درآمدهای مناسبی را نیز برای آن‌ها به همراه دارد و به همین دلیل این شرکت‌ها باید حداقل‌های لازم را برای رانندگان و شرایط مناسب جابجایی مسافران داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: روند رتبه‌بندی و نظارت بر شرکت‌های خصوصی و تاکسیرانی ادامه دارد و از سال آینده هر شرکتی که حداقل‌های لازم را نداشته باشد، بلافاصله از چرخه حمل‌ونقل حذف خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین