کد خبر: ۱۱۹۸۷۱
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۰

بستری پورعرب در بخش مراقبت‏های ویژه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ابوالفضل پورعرب بازیگر پركار سال‏های دور و كم‌كار سال‌های اخیر، بر سر صحنه یكی از كارهایش با مشكلات جسمانی روبه‌رو شد و وخامت وضعیتش، منجر به بستری شدنش در بخش مراقبت‌های ویژه شد. 

جیرانی در برنامه شب گذشته 7 ضمن اشاره به این خبر، خواستار دعای مردم برای بهبود این هنرمند ارزشمند و پرسابقه و دیگر هنرمندان بیمار شد.

این هنرمند كم سروصدا چند هفته پیش میهمان برنامه 7 بود كه انتقادات جدی را نسبت به رویه كارگردانان ایرانی مطرح كرد و بخشی این رفتار را متاثر از مواضع غیرهنری كارگردانان و مدیران سینما تلقی كرد و تنها از ضرغامی به عنوان مدیری كه در این مدت از او یاد كرده، تشكر كرد و انتقادات مكرر و غافل‌گیر‌كننده‌اش از شخص جیرانی، باعث عذرخواهی فریدون‌خان از پورعرب به واسطه رفتارش با این بازیگر شد. 

گفتنی است، پورعرب با بازی در 31 فیلم و 5 فیلم سینمایی و برنده شدن سیمرغ بلورین جشنواره فجر برای نقش اول مردی شبیه باران، روزگاری نقش ستاره مرد سینمای ایران را برعهده داشت اما به مرور زمان و با روی كارآمدن چهره جوان‌تر، با اقبال كمتری روبه‌رو شد و شایعات فراوانی نیز در خصوص وی مطرح گشت كه این رویه تاكنون نیز استمرار داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
1
من از بچگی عاشق پورعرب بودم، همه فیلماشو دیدم، از نرگس و عروس تا تیک و سریالای جدیدی که بازی کرد. امیدوارم حالش خوب بشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین