کد خبر: ۱۱۹۹۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۸
در نامه‌ای به وزیر علوم؛

اعتراض مسئولان شهرستان اردکان به تغییر مدیریت دانشکده هنر این شهرستان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: مسئولان شهرستان اردکان در نامه‌ای به وزیر علوم نسبت به تغییر در مدیریت دانشکده هنر این شهرستان که به صورت تعجب‌برانگیز و به دور از شئونات اسلامی و اداری انجام گرفته بود واکنش نشان داده و خواستار اقدام لازم در این خصوص شدند. 

به گزارش آفتاب، در این نامه که به امضای نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار اردکان رسیده است و نسخه‌ای از آن نیز برای رئیس جهاد دانشگاهی کشور نیز ارسال گردیده است آمده است: همانطور که مستحضرید شهرستان اردکان با پیشینه غنی فرهنگی و وجود علما و فضلا و بزرگان دینی و علمی همواره در زمره شهرستان های شاخص کشور قلمداد و مورد عنایت خاص رهبری و دول‌تمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست و بحمدا.. از نظر نیروی انسانی مجرب و متخصص سرآمد بوده، به طوری که اکثر نیروهای متعهد و کارآمد این شهرستان در مناصب اجرایی، کلیدی و حساس کشور به خدمت صادقانه اشتغال دارند. 

در ادامه آمده است: با کمال تاسف و در استانه دور سوم سفر ریاست محترم جمهوری به استان، مدیر جهاد دانشگاهی یزد در اقدامی تعجب‌برانگیز و به دور از شئونات اسلامی و اداری و بدون هماهنگی با مسئولین شهرستان نسبت به تغییر رئیس دانشکده هنر و معماری اردکان اقدام نمود که این تغییر خلاف انتظار و غیرکارشناسی، موجب تعجب همگان و مورد اعتراض دانشجویان، اعضای هیأت علمی و مسئولین شهرستان گردیده است. 

در پایان تاکید شده است: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از تبعات ناشی از این امر، دستور فرمائید موضوع در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گرفته و اقدامات جبرانی لازم صورت پذیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین