کد خبر: ۱۲۰۰۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۷

وزیر ارشاد: به جای تخریب "هدا گابلر" به تعالی هنر كمک كنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون مسائل پیش آمده درباره تئاتر "هدا گابلر" به خبرنگار دی‌نا (سایت نزدیک به مشایی) گفت: اگر ضعف و اشتباهی باشد آن را می‌پذیریم اما دوستان رسانه‌ای انصاف را رعایت كنند زیرا به فرض اینكه ایرادی هم بوده باشد آیا در مجموعه های دیگر غیر از دولت ایرادی نیست؟

وی افزود: هنرمندان نیز نگذارند كه برای دیگران فرصت بر علیه شان بوجود بیاید و برخی به این بهانه ها همه چیز را زیر سوال ببرند.

حسینی در ادامه اظهار داشت:‌ این همه كارهای فرهنگی و هنری مختلف در كشور توسط دولت انجام می شود و واقعا دارد مجاهدت صورت می گیرد آنگاه همه چیز زیر سوال می رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اكنون جشنواره های متعددی مانند شعر دفاع مقدس و ... در كشور برگزار می شود كه تا كنون نداشته ایم.

وی در ادامه افزود: ما فعالیت های هنری را در كشورهای دیگر گسترش دادیم تا تاثیر هنر ایرانی را در جهان بیشتر نشان دهیم همچنین كارهای مثبت و خوبی در شهرستان ها انجام شده و در حال گسترش آنها هستیم.

سید محمد حسینی گفت: دهها و صدها كارهنری و فرهنگی خوب در كشورمان برگزار و اجرا می شود اما برخی رسانه‌ها به آثاری مانند هدا گابلر با مبالغه توجه كردند.

وی در پایان گفت: بجای این نوع برخوردها همه باید برای تعالی فرهنگ و هنر كشور كمك كنند و بنده این حركت‌های تخریبی را به مصلحت كشور نمی‌دانم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین