کد خبر: ۱۲۰۰۹۱
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۳

ممنوعیت هر نوع استخدام در شهر تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون استاندار تهران با بیان اینکه طرح دورکاری با 400 نفر کارمند در دستگاه‌های مختلف استان آغاز شده است، گفت: این طرح از هفته آینده با شتاب بیشتر و سریع‌تری پیگیری خواهد شد.

نعمت‌اله ترکی در سومین نشست شورای اداری استان با محوریت طرح تحول اداری افزود: دورکاری یکی از مهمترین محورهای این طرح خواهد بود که اجرای آن برای 30 درصد کارکنان استان در همه دستگاه‌ها هدف‌گذاری شده است.

وی گفت: ویژگی‌ها، جزییات و تعهدات مختلف کارکنان به دستگاه‌ها و بالعکس در یک بسته اجرایی آماده شده و به زودی جهت اجرا و تصریح در دورکاری تمامی ادارات استان ابلاغ می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با تاکید بر اینکه براساس قانون اجازه نداریم نیروی جدید به سیستم اداری استان اضافه کنیم، افزود: به طور مشخص در شهر تهران ممنوعیت قطعی استخدام به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون شرکت‌های واسطه‌ای باید به سرعت حذف شوند، گفت: آخرین مهلت به دستگاه‌های اجرایی برای حذف شرکت‌های واسطه ای پایان سال است و تا این تاریخ موضوع نیروهای شرکتی در تمامی دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها استان باید حل و فصل شود. ترکی گفت: اگر درباره ساماندهی نیروهای شرکتی ابهام و یا سوالی وجود داشته باشد، کارشناسان معاونت انسانی استانداری تهران آماده کمک و مشورت دهی در این باره به دستگاه‌ها هستند.

دبیر شورای اداری استان با اشاره به اینکه 33 هزار پست بلاتصدی در دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد، گفت: طبق اختیاری که رییس جمهور به استانداران تفویض کرده است، این پست‌ها باید تا پایان سال تعیین تکلیف شوند.

ترکی گفت: بر این اساس این پست‌ها یا باید حذف شوند و یا نیروهای فاقد پست سایر دستگاه‌ها به دستگاه‌های دارای پست بلاتصدی منتقل شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین