کد خبر: ۱۲۰۲۱۴
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۲

برگزاری همایش برای سازمان منحل شده!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در شرایطی كه سازمان تربیت بدنی با تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان منحل و با سازمان ملی جوانان ادغام شد تا وزارتخانه ورزش و جوان شكل بگیرد، كارمندان این سازمان كه به یمن حضور سعیدلو مسئولیت‌های حساس این مجموعه را در اختیار گرفته بودند، همچنان در حال برگزاری همایش‏هایی هستند كه حتی در زمان وجود این سازمان نیز با نقد همراه بود، چه رسد به آنكه امروز نهادی باقی نمانده كه برای زیرمجموعه‌اش همایش بگذارند! 

علی سعیدلو در حالی به عنوان آخرین رئیس سازمان ورزش، واپسین روزهای حضورش در ساختمان سئول را سپری می‏كند و در انتظار انتصاب سرپرست وزارت ورزش و جوانان برای پایان دوره حضورش در این حوزه است، كه زیرمجموعه اش هنوز در حال برنامه تراشیدن برای سازمانی هستند كه منحل شده است و آخرین این برنامه‌ها برگزاری هفتمین همایش فدراسیون های ورزشی به میزبانی فدراسیون شطرنج بوده است.

این همایش‌ها در حالی برگزار می‏شود كه در طول دوران مدیریت سعیدلو هنوز سازمان تربیت بدنی، مدیركل روابط عمومی ندارد(!) و با سرپرستی جوانی به نام پژمان نیاكی كه حتی فاقد یك مدرك لیسانس است اداره می‏شود و در واقع بخشی بدنه كارشناسی سازمان تربیت بدنی از سرپرستی تبعیت می‏كنند كه خود حداقل مدرک لازم برای مدیركلی را ندارد و شاید به همین دلیل این اداره بلاتكلیف مانده و با سرپرست اداره می‏شود، چرا كه بعید است در این دستگاه عریض و طویل قحط‌الرجال آمده باشد و یک شخص واجد صلاحیت علمی و دارای سوابق طولانی در حد معاونت روابط عمومی با مدرک لیسانس نیز برای مدیركلی روابط عمومی پیدا نشود!

با این حال پرسش اساسی كه مطرح است، بحث صلاحیت رفتاری و كارشناسی نیاكی یا دیگر همكاران سعیدلو نیست، بلكه این پرسش مطرح است كه چرا كه زمانی كه این سازمان منحل و با سازمان ملی جوانان ادغام شده و این مصوبه به دولت ابلاغ شده، زیرمجموعه سعیدلو ساز مخالف مجلس می‌زنند و همایش‌های بی‌فایده برگزار می‏كنند. آیا در سازمانی كه منحل شده، نیازی به هماهنگی روابط عمومی زیرمجموعه‌هایش وجود دارد؟! آیا بهتر نیست سعیدلو و زیرمجموعه‌اش این ایام به جای این برنامه‌های بی‌فایده به این مسئله بیاندیشند كه چرا به گونه‌ای عمل كرده‌اند كه نمایندگان مردم با قاطعیت رای به انحلال مجموعه شان را داده‌اند؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین