کد خبر: ۱۲۰۲۳۸
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۷

منتجب‌نیا: خبر سکته کروبی دروغ است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تصویر بستری شدن مهدی كروبی در سی‌سی‌یو كه امروز در برخی سایت‌های اینترنتی منتشر شد، مربوط به دوران ریاست وی در مجلس ششم است. 

به گزارش "آینده"، انتقال وی به سی سی یو مربوط به دوره ریاست وی در مجلس ششم، همزمان با موعد گرفتن امتحان از نامزدهای انتخابات خبرگان بود.

در تصاویر منتشره از وی در بیمارستان سید احمد حسینی، رئیس دفتر وی در مجلس ششم و دكتر ظفرقندی، رئیس وقت دانشگاه علوم پزشكی تهران بر بالین وی دیده می‌شوند.

با این حال برخی سایت‌ها امروز با انتشار تصاویر مربوط به حدود 10 سال پیش مدعی شدند وی شب گذشته بر اثر سكته قلبی راهی بیمارستان شده و هم اكنون در بخش سی‌سی‌یو (مراقبت‌های ویژه) بیمارستان بستری شده است. 

در این حال سایت «فردا» نوشت: "در حالی كه برخی از سایت‌ها و منابع خبری، شایعاتی مبنی بر سكته حجه‌الاسلام والمسلمین مهدی كروبی، دبیر كل حزب اعتماد ملی منتشر كرده‌اند، شنیده‌های خبرنگار ما از كذب بودن این خبر حكایت دارد و یكی از نزدیكان مهدی كروبی این خبر را كذب دانست."

منتجب‌نیا: خبر سکته کروبی دروغ است /چند وقت قبل جنازه کروبی را هم دفن کرده بودند 

همچنین قائم مقام حزب اعتماد ملی درباره خبر سکته مهدی کروبی گفت: به احتمال قریب به یقین دروغ است. 

حجت‌الاسلام رسول منتجب نیا در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره شایعه سکته مهدی کروبی و بستری شدن اش در یکی از بیمارستان‌های تهران گفت: احتمال قریب به یقین دروغ است؛ چندی قبل جنازه ایشان را دفن کرده بودند!

وی افزود: من خبری در این زمینه ندارم ولی بار اولی نیست که اخباری در این زمینه منتشر می‌شود. معمولا هر از چندی اخباری از این دست منتشر می‌کنند و احتمال قریب به یقین دروغ است.

وی در پاسخ به اینکه آخرین بار چه زمانی آقای کروبی را ملاقات کرده است، گفت: من خیلی وقت است که ایشان را ندیدم ولی تلفنی چندی قبل تماش داشتیم و ایشان سالم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین